

Tahribat Teması (Ben Yaptım :) )
-
-
fena diiil hos olmus
-
6300 icinde yap bitane :D
-
6600 da çalışır mı
-
6600da çalışmaz
3310da denemeye değer :)
6300 yapımı kasar.
tahminimce -
DeFactorx bunu yazdı:
-----------------------------
hoca nokya otuzüçonda çalışmaz mı bu
-----------------------------
sen telefona hele bi at:D -
ben 3100 a yükledim süper :P
-
5700 da çalışmazmıki hep bi tane tbt temam olsun istemişimdir sybian işletim sistemi pfff :)
Toplam Hit: 2450 Toplam Mesaj: 8