Tahribatın Metin Editörü Ne ?
-
Herkese selamlar, ilk öncelikle keyifli pazarlar dilerim. Bir sorum var TBT'nin konu açarken kullandığımız metin editörü ne bilginiz var mı ? çok hoşuma gidiyo da .
-
-
teşekkür ederim
