Tahribatta Anasayfada Duyuru (İstek)
-
bi ara duyuru amaclı bi sey yapılmıstı mahkeme kararı ile ilgili bi form vardı bizim sitede o duyuru formunun kodlarını nasıl bulabilirim bende kendi sayfama baska bişe yapıcam ama bulamadım bana yardımcı olabilecek arkadaslardan simdiden tesekkurler
-
biraz açarsan yardımcı olmaya çalışırım hocam anlamadım hiçbirşey:|
-
Tahribat mahkeme kararıyla kapatıldığı dönemde siteye girildiğinde kapatılma emri kağıdı çıkıyordu resim şeklinde.
Sanırım onun nasıl yapıldığını öğrenmek istemiş.
-
Mahkeme kararını gösteren bi sayfa açılıyodu ve sitenin sol üst köşesinde duruyodu onu söylüyo galiba arkadaş?
-
ewet tam ondan bahsediyorum hatta ilk onu gorup sonra anasayfada işlem yapılabiliyordu
-
ayhun bunu yazdı:
-----------------------------
ewet tam ondan bahsediyorum hatta ilk onu gorup sonra anasayfada işlem yapılabiliyordu
-----------------------------AJAX'ın bir kontrolü var AlwaysVisibleControl adlı. Bunu kullanarak yapabilrsin..
-
bilemedim nasıl yapıcagımı html de falan yapmazmıyım ya ajax ı hiç bilmiorum vea ne bilim js de falan bunun kodu falan yokmudur???
-
ayhun bunu yazdı:
-----------------------------
bilemedim nasıl yapıcagımı html de falan yapmazmıyım ya ajax ı hiç bilmiorum vea ne bilim js de falan bunun kodu falan yokmudur???
-----------------------------İllaki vardır ama ben AJAX kullanarak yapıyorum...
-
peki bana yapıp verebilme sansın varmı???
-
onun nasıl yapıldığını o günlerde holy yada rene vermişti. sanırım referans olarak bir site ismi vermişlerdi.
ilgili konuyu bulabilirse n ne mutlu sana :)
du ben de bakayım.
dakikalar sora gelen edit:
aha da buldum la :)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=75939
