Tanoth (Online Browser Oyun)
-
bu oyunu oynayan varmı.. varsa birleşelim diyecektim. ekip kuralım.. tek başına sıkıcı oluyorda.. buda bitefihgt trarzı bir oyun.. karakter var skill falan yapıyorsun.. oynayan arkadaşlar burada belirtebilirlermi acaba?
-
oyunda nickim aynı FeRoCi oynayan arkdaşlar ordan ulaşabilirler-- yada burdan da ulaşabilirler.... tbt olarak bi lonca kurmak istiyorum...
-
bende zamanında travian'da kurmak istiyordum :)
diğer arkadaşlarda ogame'de kurmak istiyordu ama hic birimiz başaramadı :D
senin söyledigin oyunu ise ilk senden duydum,Travian oyna :) en güzeli O :)
-
Beş para etmez bir oyun ve tamamen para tuzağı(!)
Oyuna başlarken 5-10 arası kan taşı veriyor, eşya alabilmek için, listeyi yenilemek için vs. bir dünya işlem işin kan taşına istiyor, elinizdeki taşlar bitince yenisini sadece para ile alabiliyorsunuz(kredi kartı, pay-pal). Hiç bir şekilde çıkmıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, ama illa oynucam diyorsanız açın bir karakter bir hafta bile sürmeden kan taşlarınız bitiyor zaten :))
Kurgular iyi gibi ama tamamen para göz herifler.
