Tanrılar Okulu E-Book İstek
-
başlıktada belirttiğim kitabın e-book'u lazım aradım bulamadım :) varsa elinde olan apylaşırsa minnettar oluruz :)
-
Böyle bir kitap e-book olarak okunmaz hacı.
-
kağıt ta bana göre değil :) okuma hevesim geldi bulmam lazım :)
-
kitabın albenisi nedir?
-
aranızda iyi derecede ingilizce bilen varsa konuya kaynak yapabilir miyim yada pmle :)
-
albenisi değişik bi konusu olması :)
-
MbK bunu yazdı:
-----------------------------
albenisi değişik bi konusu olması :)
-----------------------------ağzınızdan cımbızla alacaz yani hoca nedir nasıldır ? okuduysanız paylaşın yorumları :|
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
MbK bunu yazdı:
-----------------------------
albenisi değişik bi konusu olması :)
-----------------------------ağzınızdan cımbızla alacaz yani hoca nedir nasıldır ? okuduysanız paylaşın yorumları :|
-----------------------------
Tanrılar Okulu birkaç defa okuduğum ve okumaya devam ettiğim en baba kitaplardan birtanesidir. Anlamaya çalışırsanız eğer her sayfasında zihninizde farklı bir ışık yakacaktır."Yeniden bütünleşmeye doğru bir milim olsun ilerleyebilmek için,dünya vizyonumuzu tersyüz etmemiz gerekir. Bu insan dışı bir çaba gerektirecektir.Ama bundan daha büyük bir mutluluk yoktur.Varoluşunun sonsuzluğunda fethedeceğin bu bir milim,olaylar dünyasındaki okyanusları yutar." Dreamer
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=474760&sa=73633977
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
MbK bunu yazdı:
-----------------------------
albenisi değişik bi konusu olması :)
-----------------------------ağzınızdan cımbızla alacaz yani hoca nedir nasıldır ? okuduysanız paylaşın yorumları :|
-----------------------------
Tanrılar Okulu birkaç defa okuduğum ve okumaya devam ettiğim en baba kitaplardan birtanesidir. Anlamaya çalışırsanız eğer her sayfasında zihninizde farklı bir ışık yakacaktır."Yeniden bütünleşmeye doğru bir milim olsun ilerleyebilmek için,dünya vizyonumuzu tersyüz etmemiz gerekir. Bu insan dışı bir çaba gerektirecektir.Ama bundan daha büyük bir mutluluk yoktur.Varoluşunun sonsuzluğunda fethedeceğin bu bir milim,olaylar dünyasındaki okyanusları yutar." Dreamer
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=474760&sa=73633977
-----------------------------var oluşun sonsuzluğu ne ki?
yoksa kitapta hep böyle ne manaya çekileceği çözülememiş cümleler mi var?
-
kişisel gelişim kitabı. ve pek öyle okunası bir kitap değil. Aynı şeyleri farklı cümlelerle sürekli yazmış adam. zaten biraz okuyunca siktir ediyosun. kötü. çok kötü.
-
bir ara bu kitapla ilgili üniversitelere afiş mi ne asılıyordu heralde ödüllü yarışma için.
