Tarayıcı Şifresi Kırmak
-
Arkadaşlar, Internet Explorer'a şifre koymuş bizim biri, şifreyi unutmuş işlem yapamıyor şu an hiç ;
Şifreyi kırmak gibi ufak tefek bir şeycikler varmı.
Win7 sistem bu arada.
Çok az aciliyeti var, yanlış yere açtıysam pardon. -
Acaba sistem geri yüklese şifre kalkarmı Hiç sanmıyorum???
Alternatif var hocam chrome, firefox felan...
-
yardımcı olamıycam ama bende merak ettim internet explorer a nasıl şifre konuyor ki ilkkez duyuyorum :D
edit: öğrendim :D fazla ihtiyaç değil ama iyi bişimiş. komple kullanıma kapatsa tam olcakmiş. şifreyi bilmeyen hiçbişeye giremesin ayarlarada :D geçmişi de göremesin mesela. :D
-
Ya tarayıcıyı değiştireceksin yada ufacık bir format atacaksın zannetmiyorum parolayı sıfırlayacak bişey olacağını birde şifreyi içerik danışmanından koydunuz dimi
-
bana firefoxda olmuştu tam hatırlamıyom ama galiba tarayıcıyı güncelliyince sıfırlanmıştı :D
-
saqeslanger bunu yazdı:
-----------------------------bana firefoxda olmuştu tam hatırlamıyom ama galiba tarayıcıyı güncelliyince sıfırlanmıştı :D
-----------------------------aynen ben de maxthonda oldu. günceledikten sonra yer mi parola geçmiş ne varsa sildi attı amk:S
-
nirsoft firmasının programlarıyla çözebilirsin
