Tarayıcı Tabanlı Counter Strike
-
Bir kaç gündür sarmış durumdayım iyi gidiyor fps tarzı oyun oynadıgım için burda awp geliştiriyorum deneyin tbt olarak akalım
http://www.3doyunlar.net/3d-online/counter-strike-1-6.html -
Unity3d 64 bit desteklemiyordu sanırım
-
64bit windowsumda çalıştırabildim.
-
Hocalar beğendiyseniz multiplayer kısmından kapısalım bir bölüme girip akşam üstü
-
vay be oynadım biraz hoş olmuş baya , normal cs varken bunu oynamak saçma geldi mi evet geldi ama yinede güzel :D
-
Bayada kişi var biraz oynayım bakayım :)
-
evet baya kişi oynuyor oyunu
-
-
rank 1 oynuyorum burada sniper duelde keyifinizi kaçırırım ona göre :p
-
iyi güzel de çok fatal error alıyorum
Toplam Hit: 1314 Toplam Mesaj: 10
