folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Tarcanbot (Asp-Php), Dagon Portal (Asp) Ve Ayroxblog(Php) Kodları !



Tarcanbot (Asp-Php), Dagon Portal (Asp) Ve Ayroxblog(Php) Kodları !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://dagon.somee.com

    adresinde bir örneği mevcuttur kendisinin.Baya önceydi.2008 yılı diyor.şifreleri md5lememiştim, bir sürü hata şu bu vardı, zor zar düzelttiğim.

    Fakat dosyayı indirirseniz halimiz klasöründe resimler var :) bir tanesi ;

    http://dagon.somee.com/dagon/halimiz/7708.JPG burdan başlamış site o hale gelmiş.

    ----

    Asp ile tarcanbot'a başlamıştım sonra phpye geçtim.asp hali zaten

    http://code.google.com/p/tarcanbot/

    adresinde var.Diğer dosyalarda orda mevcut.

    ---

    İndirecekler, kullanacaklara : Önemli ! : portalda, kullanıcıların şifrelerini md5 ile kriptolayın.Nedense o zaman kriptolamamışım.Ayrıca tarcanbot ta blog yazıları falan vardı 4-5 tane sql dosyası verdim.Hangisi uyar hangisi uymaz, hangisi yeni bilmiyorum.Blogta güzel yazılar vardı.Blogun içinede aynı sql dosyalarını atıyorum biraz kurcuklayıp çalıştırabilirsiniz.Ki hızıyla gurur duyuyordum :)

    Asp yada php dosyalarında birazcık bilmeniz gerekmekte, çünkü ayar falan filan yapmak lazım sanırım.He bi arkadaş alıp, düzenleyip, tekrar verirse burdan daha düzgün halini onu bilememde, ayar yapmanız gerekebilir.

    ---

    genel konuşma;

    Asp ve php de kendimi geliştirmeye çalıştığım projelerdi.Problemler, bunelen ne aptalca kod yazmış şeklinde düşünceleriniz olabilir.doğal.Çünkü sadece düşünce değil, saçmaladığım tonla yer var.Bilgisayarımda duracağına, yeniler için paylaşayım.

    Kodlar önceden paylaşmayı düşünmediğim için açıklamalı şekilde değil.Fakat çözeceğinize inanıyorum :) 

    saygılar sevgiler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    tarcanın php halini arayan çok kişi vardı :)  paylaşman güzel olmuş.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    aslında adam gibi bi şekilde yaynlamak için bekletiyordum.açıklamalı, ve tamaen çalışan fakat bi türlü olmadı.Dahada elimde tutmamın anlamı yok.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    tarcan botu nasıl kodladığını merak ettim incelemek için indiriyorum 

    paylaşımın için ayrıyetten teşekkür ediyorum


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    eywallah el altında kalsın :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    geliştirdin mi lan tercanı :D


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Yapay-Zeka-Scripti-Olan-118322/1/yapay

     

    burdakinden farklı dimi ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    BlackApple bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Yapay-Zeka-Scripti-Olan-118322/1/yapay

     

    burdakinden farklı dimi ?


    ----------------------------- 

    bilmiyorum hocam.Ajax falan yoksa farklı.

    @ HEadBanger : yok ya :D geliştircem geliştircemde bi türlü başlayamadım.Başlasam gerisi gelcek ama başka şeyler düşünüyorum.Biraz para kazandırcak.Ama o projenin içinde, tarcanı geliştirip koyacağım :)

    sağolun arkadaşlar.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    günler sonra bi upçık

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    naptın hocam geliştirdin mi :D

Toplam Hit: 1905 Toplam Mesaj: 10