

Tarcanbot (Asp-Php), Dagon Portal (Asp) Ve Ayroxblog(Php) Kodları !
-
http://dagon.somee.com
adresinde bir örneği mevcuttur kendisinin.Baya önceydi.2008 yılı diyor.şifreleri md5lememiştim, bir sürü hata şu bu vardı, zor zar düzelttiğim.
Fakat dosyayı indirirseniz halimiz klasöründe resimler var :) bir tanesi ;
http://dagon.somee.com/dagon/halimiz/7708.JPG burdan başlamış site o hale gelmiş.
----
Asp ile tarcanbot'a başlamıştım sonra phpye geçtim.asp hali zaten
http://code.google.com/p/tarcanbot/
adresinde var.Diğer dosyalarda orda mevcut.
---
İndirecekler, kullanacaklara : Önemli ! : portalda, kullanıcıların şifrelerini md5 ile kriptolayın.Nedense o zaman kriptolamamışım.Ayrıca tarcanbot ta blog yazıları falan vardı 4-5 tane sql dosyası verdim.Hangisi uyar hangisi uymaz, hangisi yeni bilmiyorum.Blogta güzel yazılar vardı.Blogun içinede aynı sql dosyalarını atıyorum biraz kurcuklayıp çalıştırabilirsiniz.Ki hızıyla gurur duyuyordum :)
Asp yada php dosyalarında birazcık bilmeniz gerekmekte, çünkü ayar falan filan yapmak lazım sanırım.He bi arkadaş alıp, düzenleyip, tekrar verirse burdan daha düzgün halini onu bilememde, ayar yapmanız gerekebilir.
---
genel konuşma;
Asp ve php de kendimi geliştirmeye çalıştığım projelerdi.Problemler, bunelen ne aptalca kod yazmış şeklinde düşünceleriniz olabilir.doğal.Çünkü sadece düşünce değil, saçmaladığım tonla yer var.Bilgisayarımda duracağına, yeniler için paylaşayım.
Kodlar önceden paylaşmayı düşünmediğim için açıklamalı şekilde değil.Fakat çözeceğinize inanıyorum :)
saygılar sevgiler
-
tarcanın php halini arayan çok kişi vardı :) paylaşman güzel olmuş.
-
aslında adam gibi bi şekilde yaynlamak için bekletiyordum.açıklamalı, ve tamaen çalışan fakat bi türlü olmadı.Dahada elimde tutmamın anlamı yok.
-
tarcan botu nasıl kodladığını merak ettim incelemek için indiriyorum
paylaşımın için ayrıyetten teşekkür ediyorum
-
eywallah el altında kalsın :)
-
geliştirdin mi lan tercanı :D
-
http://www.tahribat.com/Forum-Yapay-Zeka-Scripti-Olan-118322/1/yapay
burdakinden farklı dimi ?
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/Forum-Yapay-Zeka-Scripti-Olan-118322/1/yapay
burdakinden farklı dimi ?
-----------------------------bilmiyorum hocam.Ajax falan yoksa farklı.
@ HEadBanger : yok ya :D geliştircem geliştircemde bi türlü başlayamadım.Başlasam gerisi gelcek ama başka şeyler düşünüyorum.Biraz para kazandırcak.Ama o projenin içinde, tarcanı geliştirip koyacağım :)
sağolun arkadaşlar.
-
günler sonra bi upçık
-
naptın hocam geliştirdin mi :D