folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tarihi Geçmiş Coca Cola İadesi ?



Tarihi Geçmiş Coca Cola İadesi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba Bizim Evimizin Altında Kücük Bi Bakkalımız Var Babam İşletiyor...

     

     Dükkanımızda 38 Koli 50 Kuruşluk Geçen Senenin Coca Cola'sı Ve Fanta'sı Var Fakat Tarihleri Geçtiği İçin Satamıyoruz. Geri İadesini de toptancılar  Almıyorlar. ( Coca Cola Olarak Hiç Bir Zaman Geri İadesi Yokmuş Verilen Malın. Bunu Bilmiyorduk )

    Babam Toptancıya 25 Koli Sipariş  Yazdırmış Yani İçinde 12 Adet Olan  Kücük Kolilerden 25 Adet Göstererek Sipariş Vermiş. Fakat Sahtekar toptancı 25x2 Yani 24 Adedini 1 Koli Olarak Hesaplayarak Toplam 50 Adet Göndermişti. Aylık Kotasını Doldurmak İçin Böyle Sahtekarlık Yapmış.  

     

    Bu Kola Ve Fantaların Son Kullanma Tarihleri Şubat 2011 de Son Bulmuş.

     

     Tüketici Haklarına Başvursam İlgilenirler mi? Geçen Sene Yaz Aylarında Alınmış Kola.   Faturası Var FAkat Muhasebe Çoktan Aldı Halen Duruyormudur Bilmiyorum.

     

    Sizce Ne Yapmalıyım ?   Zararımız Az Görünmesi Önemli Değil İnsan Kendini Aptal Yerine Konmuş Hissediyor.

     

    Fikrinize İhtiyacım Var


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.cci.com.tr/tr/cci/bize-ulasin/


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.cci.com.tr/tr/cci/bize-ulasin/


    -----------------------------

     

    Bir kaç yere gönderdim ses çıkmadı birde buna göndereym tsk ler


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    slmarlq bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.cci.com.tr/tr/cci/bize-ulasin/


    -----------------------------

     

     

    Bir kaç yere gönderdim ses çıkmadı birde buna göndereym tsk ler


    -----------------------------

    3 gün içinde dönüş yapmıyorlarsa BİMER'e başvur. Bunlar kanunlara göre bilgilendirme yapmıyorlar de ağızlarına asit damlatırlar :D


    ne diyon?
Toplam Hit: 1625 Toplam Mesaj: 4