Tarihi Geçmiş Coca Cola İadesi ?
-
Merhaba Bizim Evimizin Altında Kücük Bi Bakkalımız Var Babam İşletiyor...
Dükkanımızda 38 Koli 50 Kuruşluk Geçen Senenin Coca Cola'sı Ve Fanta'sı Var Fakat Tarihleri Geçtiği İçin Satamıyoruz. Geri İadesini de toptancılar Almıyorlar. ( Coca Cola Olarak Hiç Bir Zaman Geri İadesi Yokmuş Verilen Malın. Bunu Bilmiyorduk )
Babam Toptancıya 25 Koli Sipariş Yazdırmış Yani İçinde 12 Adet Olan Kücük Kolilerden 25 Adet Göstererek Sipariş Vermiş. Fakat Sahtekar toptancı 25x2 Yani 24 Adedini 1 Koli Olarak Hesaplayarak Toplam 50 Adet Göndermişti. Aylık Kotasını Doldurmak İçin Böyle Sahtekarlık Yapmış.
Bu Kola Ve Fantaların Son Kullanma Tarihleri Şubat 2011 de Son Bulmuş.
Tüketici Haklarına Başvursam İlgilenirler mi? Geçen Sene Yaz Aylarında Alınmış Kola. Faturası Var FAkat Muhasebe Çoktan Aldı Halen Duruyormudur Bilmiyorum.
Sizce Ne Yapmalıyım ? Zararımız Az Görünmesi Önemli Değil İnsan Kendini Aptal Yerine Konmuş Hissediyor.
Fikrinize İhtiyacım Var
-
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.cci.com.tr/tr/cci/bize-ulasin/
-----------------------------Bir kaç yere gönderdim ses çıkmadı birde buna göndereym tsk ler
-
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.cci.com.tr/tr/cci/bize-ulasin/
-----------------------------Bir kaç yere gönderdim ses çıkmadı birde buna göndereym tsk ler
-----------------------------
3 gün içinde dönüş yapmıyorlarsa BİMER'e başvur. Bunlar kanunlara göre bilgilendirme yapmıyorlar de ağızlarına asit damlatırlar :D
