folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Tarihte Bugün Scripti Ya Da Bu Scripti Düzenleyebilecek Olan



Tarihte Bugün Scripti Ya Da Bu Scripti Düzenleyebilecek Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar elimde phpnuke için tarihte bugün modülü var, mysql db dahil ama ben bunu normal script olarak kullanmak istiyorum yani şöyle.

    tarihtebgun.php diye bir dosya olsun, ona girince tarihte bugün olan olayları bana sıralasın, bu scripte öyle ayarlayabilecek arkadaş var mı?

    http://uploaded.to/?id=91sg58 


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Bende böyle bir site açmak istiyordum.
    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hay aq :D iki gündür tarihte bugün şeyisi yazıyorum bende, ama bitmedi daha, çok az kaldı, "Sitene Ekle" şeyiside yapacam, ufak bi kod alıp sitenize ekleyebileceksiniz, az kaldı ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    üstte database var zaten ama bana db'den bilgileri çekebileceğim kodlama lazım, kendi hostumda kullanabilmem için.

    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------
    üstte database var zaten ama bana db'den bilgileri çekebileceğim kodlama lazım, kendi hostumda kullanabilmem için.
    -----------------------------

    db ye baktımda çok düzensiz girilmiş, tablo yapısı aptalca, çok fazla girdi de yok zaten. başka bir db bulmamız gerekecek.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    üstte verdiğim db ve modülün örnek hali alttaki linkte ama ben bunu phpnukede kullanmak istemiyorum normal tek bir dosyada kullanmak istiyorum tarihtebugun.php'ye girince bana alttaki linkteki gibi sıralasın.

    Örnek : http://www.gonlumungulu.com/TarihteBugun


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    basitce yapılabilir galiba


    ....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    evet, phpciler bi el atabilirlerse sevinirim. sadece db'den bilgileri çağırcaz o kadar.

    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    ya elinde db olsa birinin mdb dalan mysql olsada olur neyse ben asp ile yapcam siteye modul cunk elle bir suru bilgi eklemek zor olur :D

    Edüt= yaw senin dosyada varmış ;) sqli tmm ben asp ile benim siteye yazcam


    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
Toplam Hit: 1339 Toplam Mesaj: 9