Tariqat Wall. By N!Ght-7
-
s.a
uzun zaman önce hazırlamıştım bunu. ama burda tarikat'ül tahribat değilde şeb-i yelda var :D benim tarikatım. birde ordaki kan damlalarını sevgili designer abinin "ordu" wall. dan çaldım :D umarım sövmezsiniz... resim bol kanlı oldu. kendimi fena kaptırdım :)
bunu birde Tahribatnı yapacam
-----
Resim :
http://img88.imageshack.us/img88/4264/ulsebiyeldabloodytl2.jpg
-
zuhahaha süperr laa zuzaylılar :D:D
-
:) en sağdakinin tipi kayık olmuş :D
uğraşmadım, dedim kaderi öyleymiş :D -
ağır bi bilişim ordusu araklaması seziyorum :)
ellerine sağlık ... -
:D abi http://www.tahribat.com/wallpaper.asp
burdakini diyosan ordan kanları aldım sadece :P
birde burdaki resmi ilk görünce ruhumda birşeyler oynadı içim bi hoş oldu. çok ama çok sevdim. sonra çize çize bu hale getirdim. ama fikri bana veren saolsun designer abiydi :) -
yes.gsl :) arka planada gsl oluyo bunlar:D
-
Komedi olmuş:D
-
güsel ama o kadar da komik:D=)
-
Usta insan bide plastic wrap yaparda bişeye benzer demi :D :P o yamukluklar yumuşardı biraz yani ;)
Toplam Hit: 960 Toplam Mesaj: 9
