folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Tatil Pc Başında Boşa Geçmesin



Tatil Pc Başında Boşa Geçmesin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    pc başında fazla duran birsiyim nerden başlasam diye düşünüyorum photoshop site yapımı animasyon yapımı grafik tasarım ? hangisinden başlamak daha doğru
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    yapmayı en cok istedigin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    grafikerlik tanıdık 6000 maaş alıyor bende alsam güzel olurdu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    MaQneToR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin

    -----------------------------
    Bunlar kolay işler abi zaten bu aşamaya geldikten sonra para felan bekleme gelmez. işin en başı php dir onu ajaxla mysql la beraber sentezleyip bir de grafiklemeyi halledersen paran hazır.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Htmle basla ayni anda photoshopu da indirip kur dokuman falan oku

    photoshop derslerini indir bak , ilerde para kazanirsin

    ben bile az bucuk photoshop ve biraz html bilmeme ragmen website yapip para kazaniyorum

    bos bos oturacagina cok isine yarar :)


    the one and only yaramaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    grafik işini sadece web tasarım için kullanıcaksan photoshop kasma derim. fireworks web grafik için tasarlanmış bi yazılım web için daha kullanışlı photoshopa göre.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    MaQneToR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin

    -----------------------------
    Bunlar kolay işler abi zaten bu aşamaya geldikten sonra para felan bekleme gelmez. işin en başı php dir onu ajaxla mysql la beraber sentezleyip bir de grafiklemeyi halledersen paran hazır.
    -----------------------------

    Arkadaşım Adam En Baştan HTML Öğrenemedikten Sonra PHP ne Anlasın Bence Web Tasarımının Olmazsa Olmaz Yapı Taşı Zaten HTML Arkadaşımız İlk Baş HTML Öğrensin Gerisi Zaten Kolay HTML'i Öğrensin Diyorum Çünkü Kodlamanın Yapı Taşı HTML...


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    MaQneToR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin

    -----------------------------

    Ne HTML i yahu :|

    Site tasarlarken HTML e falan gerek yok artık.

    Web slices (PS)

    Frontpage/DW 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    kurslara git dostum php,ajax fln ogreten halk egitim merkezlerine fln git.

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Arkadaşım HTML'e Gerek Yok Demişsin ama Adam 0 dan başlarsa öncelik html öğrenmesi lazımdır adam html öğrenmeden direk php öğrenmesi zaman alabilir ama 0 dan html öğrenip sonra php'ye geçiş yapanlar için php daha kolay gelir bundan emin ol

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 2234 Toplam Mesaj: 11