Tatil Pc Başında Boşa Geçmesin
-
pc başında fazla duran birsiyim nerden başlasam diye düşünüyorum photoshop site yapımı animasyon yapımı grafik tasarım ? hangisinden başlamak daha doğru
-
yapmayı en cok istedigin.
-
grafikerlik tanıdık 6000 maaş alıyor bende alsam güzel olurdu
-
Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin
-
MaQneToR bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin
-----------------------------
Bunlar kolay işler abi zaten bu aşamaya geldikten sonra para felan bekleme gelmez. işin en başı php dir onu ajaxla mysql la beraber sentezleyip bir de grafiklemeyi halledersen paran hazır. -
Htmle basla ayni anda photoshopu da indirip kur dokuman falan oku
photoshop derslerini indir bak , ilerde para kazanirsin
ben bile az bucuk photoshop ve biraz html bilmeme ragmen website yapip para kazaniyorum
bos bos oturacagina cok isine yarar :)
-
grafik işini sadece web tasarım için kullanıcaksan photoshop kasma derim. fireworks web grafik için tasarlanmış bi yazılım web için daha kullanışlı photoshopa göre.
-
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
MaQneToR bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin
-----------------------------
Bunlar kolay işler abi zaten bu aşamaya geldikten sonra para felan bekleme gelmez. işin en başı php dir onu ajaxla mysql la beraber sentezleyip bir de grafiklemeyi halledersen paran hazır.
-----------------------------Arkadaşım Adam En Baştan HTML Öğrenemedikten Sonra PHP ne Anlasın Bence Web Tasarımının Olmazsa Olmaz Yapı Taşı Zaten HTML Arkadaşımız İlk Baş HTML Öğrensin Gerisi Zaten Kolay HTML'i Öğrensin Diyorum Çünkü Kodlamanın Yapı Taşı HTML...
-
MaQneToR bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşım Benim Tavsiyem Eğer Ki Site Tasarlamak İstiyorsan HTML'den Başla Mesela Ben Başladığımda İnternet Üzerinde Bulunan Hazır Kodlarla İşe Başlamıştım ve Ücretsiz Blog Servisleri Kullanarak HTML'i Çözmüştüm HTML'den Sonra Basit Olan Forum-Portal Kurulumuna Geç Zaten Forum Kurduğun Zaman Web Grafiklemeyi'de Çözersin
-----------------------------Ne HTML i yahu :|
Site tasarlarken HTML e falan gerek yok artık.
Web slices (PS)
Frontpage/DW
-
kurslara git dostum php,ajax fln ogreten halk egitim merkezlerine fln git.
-
Arkadaşım HTML'e Gerek Yok Demişsin ama Adam 0 dan başlarsa öncelik html öğrenmesi lazımdır adam html öğrenmeden direk php öğrenmesi zaman alabilir ama 0 dan html öğrenip sonra php'ye geçiş yapanlar için php daha kolay gelir bundan emin ol
