Tavsiye Android Uygulamaları
-
başlık malum :S bir de böyle bi konu vardı 2 gündür aratıyom bulamadım yav
ben başlayayım lütfen devamını getirin.
oyun
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.idreams.ShootTheZombirds&hl=tr
alışkanlık yapıyor :S tavsiye etmem çünkü uykunuz kaçar oynayacam diye :D
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeptolab.ctrexperiments.ads
bunu da bilmeyen pek yoktur. yine bağımlılık yapan hoş zaman geçirten bi oyun.
browser
Dolphin gerçekten operayı falan unutturdu bana. en güzel yanlarından biri de facebooku açtığınızda, facebook uygulaması gibi görünmesi herşeyin. böylece kolayca facebooku yönetiyor, ayrıca bi uygulamaya gerek duymuyorsunuz. sırf bu uygulamayı kullanmak için nete girdiğimi bilirim. hoş arayüzüyle hem kullanışlı hem işlevsel.
(ulan ne yazdım gören de para verdiler sanacak)
wi-fi finder
bu da sırf tarama ekranını görmek için indirilir :D kolayca wi-fi bulmaya yarıyor. normalde ayarlar, kablosuz bul falan 2 saat uğraşıyodum. çeşitli uygulamalarla tek tıka düşürülebiliyor bu olay. wi-fi finder da bunlardan.
ek olarak ilginç bi özelliği, dünyanın heryerindeki wi-fi bağlantılarını gösteriyor tabi kayıtlı olanları netten bilgi çekerek gösteriyor. mesela aratıyorum, bana şehrin diğer ucundaki kütüphanenin alışveriş merkezinin bilmem nerenin wi-fisi olduğunu gösteriyor harita üzerinde. değişik.
sohbet
MSN : Mercury
geçen gittim messenger play uygulamasına 5 yıldız verdim. vermez olaydım. online kişiyi offline gösteriyor, mesajlarım gitmiyor, karşıdan gelen mesajlar sonradan da olsa gelmiyor. en azından ordan gelmeyen mesaj bilgisayardan açınca falan gelse yine tamam.
neyse mercury'yi zaten eskiler bilir. onun mobil versiyonu. oldukça kullanışlı. birkaç hesap aynı anda açıp kullanabiliyorsunuz.dosya transferi, titreşim falan da var. şimdiye gördüğüm tek eksiği dosya transferi aşırı yavaş. bi resim göndereyim dedim saatler sürecek gibiydi iptal ettim. bi daha da denemedim belki bana öyle denk geldi bilmiyorum.
messenger play ne diyenler için söyleyeyim :
microsoftun orjinal msn mobili. en sonunda kendi el attı, herşey bilgisayardaki gibi, çok iyi çok güzel gerçekten. ama yukarıdaki problemleri yaşadım. herşey iyi güzel de ben mesajlaşamadıktan sonra ne yapayım messengerı? kaç gün farketmedim mesajların gelmediğini, nerdeyse tartışmaya sebep oluyordu. yanlış anlaşılmalar meydana getirdi. millet mesaj atıyor atıyor ama ben hiç almıyorum.
-
-
HoLyCat bunu yazdı
çok yaşa hacı 2 gündür arıyom yeminle
