folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tavsiye Güzergâhlar



Tavsiye Güzergâhlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Dün işe geldim 4 gibi double yaptım yine gece çıkış yapmadım ve bu gün 3-4'e kadar tekrardan çalışıcam bu gün 4 gibi çıkarım yarın izinliyim.

    Şimdi tavsiye üzerine gidilecek yer istiyorum.

    Konumum B.evler İstanbul.

    Şu konumda ;

    http://tahribat.com/Forum-Kiyikoy-Gezisi-180944/

    http://tahribat.com/Forum-Kiyikoy-Gezim-181072/

    Tavsiye üzerine gitmiştim.

    İst'e 2-3-4 saat uzaklıkta olabilir.

    Motorla giderim, tek giderim.

    Daha çok gizemli yerlerde olabilir böyle az bilinen vs.

    İst'e  çok uzak tavsiyelerde olabilir onlarada göz atmak isterim böyle fırsatım olunca giderim.




    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    upstract, kimsemi seyyâh değil arkadaş :)) Hepimizmi asosyeliz :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam tek giderim diyorsun da kamp işi tek sıkılır insan yav.

    Enez

    evcik plajı

    kırklarelinde dağ motel var doğası çok güzeldir.

    Çanakkale assos (şiddetle tavsiye, özellikle antik liman olan plaj)

    Aklıma gelince yazacam.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Hocam tek giderim diyorsun da kamp işi tek sıkılır insan yav.

    Enez

    evcik plajı

    kırklarelinde dağ motel var doğası çok güzeldir.

    Çanakkale assos (şiddetle tavsiye, özellikle antik liman olan plaj)

    Aklıma gelince yazacam.

    Not alıyorum hocam ;

    Bu gün istemsice buralara gittim ve gittiğime o kadar sevindim ki tek kusurum foto makinesi almaıdm yanıma spontane oldu yine.

    http://www.hayalleme.com/wp-content/uploads/2013/05/yoros-kalesi-38.jpg






    http://1.bp.blogspot.com/-RKpidLm3-Yc/T_atNK_pQtI/AAAAAAAABTs/7_VlnF_8mss/s640/DSCF1271.JPG

    Beylerbeyi, Beykoz,Pınarbaşı,Mihrabat Korusu ve bir kaç yer daha gitmek isteyenler kesin görsün ormanların içi yine değişik hayvanlar çekmeyi çok istediğim mükemmel örümcekler ve süper ağlar gördüm makine bile öremez o denli işçilik :|



    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
Toplam Hit: 838 Toplam Mesaj: 4