folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Tavsiye Kulaklık Lazım



Tavsiye Kulaklık Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar telefon için kulaklık alıcam mikrafonlu olması lazım.

    3 ay kadar önce orjinal aldım 40 lira gibi birşey vermiştim şimdi sağ taraf yine ses vermiyor.

    hem telefon görüşmelrimi hemde video vs çok takip eden biriyim.

    dolayısı ile evet kalite olsun. ben şimdi gidip yine çat diye orjinal almadan önce bir sorayım dedim belki tavsiye daha uygun ve daha kaliteli bişrey söylersiniz diye

     

    Mod not. Konularınızı açarken kullanabileceğiniz birden fazla kategori varken devamlı genele açıyorsunuz. Özen gösterelim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    hocam fiyat aralığın nedir ? 

    Telefonun android mi ios mu ? 

    Normal 40 50 lira bir fiyat vermek istiyorsan telefonunun normalde içinden çıkan kulaklıktan al derim ben. Samsung telefonum için öyle yaptım 2 senede bu 2. kulaklığım ve gayet memnunum ama PC'de oyun için Razer Hammerhead v2 var onada 250 lira gibi bir para verdim.


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    ben şundan kullanıyorum. daha öncesinde bunun bi alt modelini 2012 de almıştım o bi alt modeli kardeşim çarptı istanbula götürdü hala daha sağlam . kendime bundan aldım (2014) anneme de aynından hediye ettim(2015)  aynından bi üçüncüsünü de yedek olarak aldım(2015 sonları) :D ... 2015 te aldığımın sol tarafından ses kesilmişti teknik servise verdim 1 haftaya yenisiyle değiştirdiler . kulaklık düşmanı kardeşime hala dayanıyor bu kulaklığın bi alt modeli ... jakın L şeklinde olması önemli birde, telefonu cebine ya da çantana attığında soket girişinden zorlanarak sürtünüp kırılmıyor böyle ...

    edit: ben n11 den ve d&r den online alışverişle almıştım fiyatı eskiden daha ucuzdu bunun :/

     

    radres tarafından 29/Ara/16 19:57 tarihinde düzenlenmiştir

    valar morghulis ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    valla bende telefondan içinden çıkanı çok uzun süre kullandım. elimde onunla beraber gittim ama aynı ürün yoktu başka samsung verdiler

    note 4 kullanıyorum işte.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheM4D
    TheM4D's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2016
    Erkek

    xiaomi hybrid in yenisi olabilir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GNDZYRYN
    GNDZYRYN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    bende de xiaomi hybrid var memnunum kardeşim.

Toplam Hit: 814 Toplam Mesaj: 6
kulaklık