Tavsiyeleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    Yaklaşık 1.5 yıldır otomasyon piyasasının içersindeyim. Ancak yaptığım projeler artık normal gelmeye başladı ve daha değişik arayışlardayım.

    Aklımda 2 aydır bir düşünce var ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Tavsiyelerinizi almak istiyorum.

    Uzun süredir kafamda yurtdışında okuma planları var. Mesleğim otomasyon. Benim okumak istediğim bölüm Bilgisayar Mühendisliği.

    Bu ikisini birleştirip otomasyon hayatıma devam etmek istiyorum. Sizce alacağım karar doğru olur mu ? Yoksa mekatronik okumam daha mı doğru olur ?

    Saygılar..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    hemen hemen seninle aynıyım bende tek farkım ben pc muh okuyorum ve bıraktım mekatronike geçtim sana tavsiyemde direk mekatronike girmen.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam şimdi bilgisayar müh. okumamın amacı C# vs. programları bir eğitici tarafından öğrenmek. Daha verimli olacağına inanıyorum.

    Ve bu öğrendiklerimi PİC, PLC üzerinde kullanıp değişik projeler yapmak. Şimdi evde uğraşıp öğrenemeye çalışabilirim. Ancak okulun diğer bir yararı elimin altında bir diploma olmasıdır.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam şimdi bilgisayar müh. okumamın amacı C# vs. programları bir eğitici tarafından öğrenmek. Daha verimli olacağına inanıyorum.

    Ve bu öğrendiklerimi PİC, PLC üzerinde kullanıp değişik projeler yapmak. Şimdi evde uğraşıp öğrenemeye çalışabilirim. Ancak okulun diğer bir yararı elimin altında bir diploma olmasıdır.


    -----------------------------

    emin ol mekatroniktede ihtiyacın oldugu kadar programlama ogreniyorsun pc müh okumana hiç gerek yok


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam şimdi bilgisayar müh. okumamın amacı C# vs. programları bir eğitici tarafından öğrenmek. Daha verimli olacağına inanıyorum.

    Ve bu öğrendiklerimi PİC, PLC üzerinde kullanıp değişik projeler yapmak. Şimdi evde uğraşıp öğrenemeye çalışabilirim. Ancak okulun diğer bir yararı elimin altında bir diploma olmasıdır.


    -----------------------------

    emin ol mekatroniktede ihtiyacın oldugu kadar programlama ogreniyorsun pc müh okumana hiç gerek yok


    -----------------------------
    Hocam mekatronikte ne gibi programlamalar gösteriyorlar üniversitelerde?


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Mekatronik elektirik makina pc karışık oldugundan onu tercih et bencede engin. Hem şu sıralar Türkiyede revaçta olan bir bölüm her ünide yok mezun sayısı az, az olan kişide değerlidir ve bizim klasik türk aklı olarakta bi adamla her işimi yapayım düşüncesi vardır : ) Bizde hazırlanıyoruz bakalım inş gelir bi yıldız kocaeli vs. gideriz.


    Cagito ergo sum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Mekatronik oku bence gerçi ben daha lisli ameleyim ama abim mekatronik okuyodu yeni çıkan bi meslek dalı olduğundan sağlam iş bulursun ama matematik konusunda oldukça bilgiliysen git hiç otomasyona benzemiyo

    Büyük bi ihtimalle bende meaktronik yolcusu olurum eğer lisede çakmazsak

Toplam Hit: 1004 Toplam Mesaj: 7