TBT Girememe Sorunu ??
-
Müridler dün öğleden sonradan itibaren TBT ye ancak ktunnelden girebiliyorum baska bu sorunu yasayan var mı??
-
ip ban yemişsindir
-
ben normal giriyorum ama dns felan var hayırdır gene mi engellendi :S
-
La kim banladı benim ip yi :) zaten sabit ip kullanıyorum
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
La kim banladı benim ip yi :) zaten sabit ip kullanıyorum
-----------------------------
hoca önceden ban yemişsen kalmış olabilir yada aynı anda 5-6 sayfa açarsan yine oluryada saldırı ;)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
La kim banladı benim ip yi :) zaten sabit ip kullanıyorum
-----------------------------
hoca önceden ban yemişsen kalmış olabilir yada aynı anda 5-6 sayfa açarsan yine oluryada saldırı ;)
-----------------------------aman hocam ne saldırısı :D:D
bu arada mod-adminler sesimi duymus normal girebildim oh be :)
bişey yazacam 10 defada zorla gidiyodu..
-
bir soru tahribat mı daha çok ban yemiştir yoksa youtube mu?
-
yav ben yine ktunnelden giriyom çözerseniz sevinecem
