TBT Pm Habercisi Beta (GM Scripti)
-
Evet sayın müritler gene bir GM scripti ile karşınızdayım :) uzun süredir üzerinde uğraştığım TBT Pm Habercisini tamamladım Pm habercisi basitçe siz forum içindeyken PM geldiği takdirde anlık olarak sizi uyarıyor.
İndirme Linki : http://userscripts.org/scripts/show/94804 (Sadece firefox'ta test edildi , karşılaştığınız problemleri pm veya konuya yazarak iletirseniz sevinirim)
Bilgilendirme: Scriptin içinde mesajsayim isimli bir cookie'yi ara değişken olarak kullandım.Script'te güvenlik açısından hiç bir sorun yoktur zaten kaynak kodları userscripts üzerinden inceleyebilirsiniz.
Scripti test ederken bana bıkmadan usanmadan PM atarak yardımcı olan xzxz ve Casteal nickli müridlerimize de ayrıca teşekkür ederim :)
-
gerek yok
-
pm haber engelliyicisi yap hocam sen bıktım vallaha
-
Emek vermişsin uğraşmışsın sağol ama maille bildirme desteğide geldi sitedede kırmızı nickle belirtiliyo daha ne arıyosunuz ki :S
-
yorum yaptığımız konulara yeni yorum eklendiğinde ya da en azından alıntı yapıldığında haber verse güzel olur bence
-
ecstatic_60 bunu yazdı:
-----------------------------
yorum yaptığımız konulara yeni yorum eklendiğinde ya da en azından alıntı yapıldığında haber verse güzel olur bence
-----------------------------evet bu süper olurdu bak, ama pm atılınca zaten nick kırmızıya dönüşüyor ve ayda yılda birkere bi pm geliyor :)
eline sağlık kardeşim emek vermişsin.
-
hocam güzel calışma olmuş olmasınada zaten direk mail gözüme çarpıyor. direk
olurda lazım olur dursun köşede.
iyi kasmışsın.
-
yazdığımız konulara yorum yapıldığında haber verecek bir scriptte yazmaya çalışıcam sağolun arkadaşlar :)
-
Sat, 1 Jan 2000 00:00:00 GMT :) güldüm ha.niye bu kadar erkene aldın? :D -
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
Sat, 1 Jan 2000 00:00:00 GMT :) güldüm ha.niye bu kadar erkene aldın? :D
-----------------------------?
edit: Ha şimdi çaktım köfteyi :D yazdığında kodun içine girmiş başta anlayamadım :F modayı geriden takip ediyorum.
