folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Tbt Üyelerine Counter 1.6 Online ?



Tbt Üyelerine Counter 1.6 Online ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
        Arkadaşlar anlayan birileri varsa counter den server açılsa sadece tbt üyelerinin katılabileceği counter severler için.benide alıştırdılar amk.D:  girecek doğru dürüst biyer bulamıyorum.gizlilik derecesi yüksek oluyor giremiyom.bu işten anlayan arkadaşlar sadece tbt has şifre olmalı .server açan arkadaşa başvurup özelden şifre istemeli böyle bişey olabilirmi? olursa yapabilecek arkadaş varsa tbt özel counter server güzel olur bence.  TAHRİBAT.COM  SERVER gibi

    Temel adalettir .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_leader
    blue_leader's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    hoca oo işler paralı yani yatar

    SInıfı Geçme Derdinde İnş. Geçer AMİN !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    blue_leader bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca oo işler paralı yani yatar
    -----------------------------

      nasıl paralı?  kime veriliyor?  ne kadar?


    Temel adalettir .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Ben bir tahribatli olarak 1,5 serverlerini öneriyorum arkadaslar.Bence 1,6 dan daha iyi en azından awp cekerken zman kaybi yok ve zoomu hemen acabiLiyoruz..1.5 serverlerinde kiralik yerler war isterseniz tbt olarak bir server alabiliriz.Birkacta admin koyariz aksamlari takiliriz.

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    bak 2 server actiq clan halen is yapiyor :D dert etme ...

     

    1-) 16 kisilik 14+2 lik [2 admin slotu] 40 -50 civarina denk geliyor 

    bitmedi

     aim acanlar uyuznden her saat basi en az 20 konusma penceresi

    bitmedi 

     mapden sıkılıp 5 dl icin abi su mapi ac diyenler 

    bitmedi

     admn ken yedigin kufurler 

    sonra murat silahimi caldi ali sis atti gibi muhabbetler donuo sasma bence 

    para meselesi koaly kısmıs sayilir ama isletmesi zor 

    biz 4 admin wardiq cok zorlandiq ...

    yok illa accam dersen sxe kur bir nevi lamer aimciler iengellio ama 3,9 da kırıldıgı icin pek bisi olmucak 

     

    yani koaly gelsin sana 

     

    TBT|Durqrimast  


    Nerede o eski günler...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    http://narkozmrt.blogcu.com/4036047 girin kardeş. cssiler için. bi server şart sağlam ve hilesiz. zengin bi arkadaş açsın oynayalım ara sıra

    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    we gozler seyhimiz holyone i aramaya baslar :P

    Nerede o eski günler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
     Bir Cs 1.6 serverimiz olursa sevinirim.Beta server bende açlışmıyor)Maddi durumu aylık 10 ytlye yetecek biri varsa açalım yani.Ben admin olurum:)

    -
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    Durqrimast bunu yazdı:
    -----------------------------
    we gozler seyhimiz holyone i aramaya baslar :P
    -----------------------------

    cırcır olsanız adamı arıcaksınız yakında :d 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    konu acılmısken yazım bare arkadaslar bi kac kisi kendi capımızda bir server acdık... Cs1.6 İp 5.187.130.227:27015 herkes gelebilir...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Oyun islerinden anlamam ama bizim uniden arkadaslar var 20-30 eleman Hamachi uzerinden oynuyorlar ...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 2061 Toplam Mesaj: 11