Tbt Üyelerine Counter 1.6 Online ?
-
Arkadaşlar anlayan birileri varsa counter den server açılsa sadece tbt üyelerinin katılabileceği counter severler için.benide alıştırdılar amk.D: girecek doğru dürüst biyer bulamıyorum.gizlilik derecesi yüksek oluyor giremiyom.bu işten anlayan arkadaşlar sadece tbt has şifre olmalı .server açan arkadaşa başvurup özelden şifre istemeli böyle bişey olabilirmi? olursa yapabilecek arkadaş varsa tbt özel counter server güzel olur bence. TAHRİBAT.COM SERVER gibi
-
hoca oo işler paralı yani yatar
-
blue_leader bunu yazdı:
-----------------------------
hoca oo işler paralı yani yatar
-----------------------------nasıl paralı? kime veriliyor? ne kadar?
-
Ben bir tahribatli olarak 1,5 serverlerini öneriyorum arkadaslar.Bence 1,6 dan daha iyi en azından awp cekerken zman kaybi yok ve zoomu hemen acabiLiyoruz..1.5 serverlerinde kiralik yerler war isterseniz tbt olarak bir server alabiliriz.Birkacta admin koyariz aksamlari takiliriz.
-
bak 2 server actiq clan halen is yapiyor :D dert etme ...
1-) 16 kisilik 14+2 lik [2 admin slotu] 40 -50 civarina denk geliyor
bitmedi
aim acanlar uyuznden her saat basi en az 20 konusma penceresi
bitmedi
mapden sıkılıp 5 dl icin abi su mapi ac diyenler
bitmedi
admn ken yedigin kufurler
sonra murat silahimi caldi ali sis atti gibi muhabbetler donuo sasma bence
para meselesi koaly kısmıs sayilir ama isletmesi zor
biz 4 admin wardiq cok zorlandiq ...
yok illa accam dersen sxe kur bir nevi lamer aimciler iengellio ama 3,9 da kırıldıgı icin pek bisi olmucak
yani koaly gelsin sana
TBT|Durqrimast
-
http://narkozmrt.blogcu.com/4036047 girin kardeş. cssiler için. bi server şart sağlam ve hilesiz. zengin bi arkadaş açsın oynayalım ara sıra
-
we gozler seyhimiz holyone i aramaya baslar :P
-
Bir Cs 1.6 serverimiz olursa sevinirim.Beta server bende açlışmıyor)Maddi durumu aylık 10 ytlye yetecek biri varsa açalım yani.Ben admin olurum:)
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
we gozler seyhimiz holyone i aramaya baslar :P
-----------------------------cırcır olsanız adamı arıcaksınız yakında :d
-
konu acılmısken yazım bare arkadaslar bi kac kisi kendi capımızda bir server acdık... Cs1.6 İp 5.187.130.227:27015 herkes gelebilir...
-
Oyun islerinden anlamam ama bizim uniden arkadaslar var 20-30 eleman Hamachi uzerinden oynuyorlar ...
