folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tbt"De İe Kullanıyorum Neden Mozilla Diyor?



Tbt"De İe Kullanıyorum Neden Mozilla Diyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    explorer 7.o kullanıyorum ama neden önce mozilla 4.0 diyor mozilla bile yüklü deil bilgisayarımda :) bilen varmı?

    http://www.tahribat.com/online.asp

    http://img375.imageshack.us/img375/2086/tbtqi1.jpg
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Haci "Mozilla" nin ne oldugunu ogrenirsen sorun cozulur :)
    Mozilla is not Firefox :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Şimdi bill gates amcamın iesine karşılık Netscape Navigator isimli internet tarayıcısı vardı önceleri(işte baktılar netscape tutmadı,kodunu open source yapıp ismini mozilla koydular,onlardafirefox ve thunderbirdi cıkarttılar...)

    Şimdi her explorerında sayfaları yorumlama sistemi farklıdır.

    Yani operada bi sitenin görünüşü ile iedeki görüşünü farklı olabilir...

    İşte taaaa o zamanlar netscape navigator isimli tarayıcının, resmi proje ismini mozilla koymuşlardı, daha sonrada internet explorerda aynı standartları desteklediği için ieninde http headerlarına mozilla konuldu... aslında bu taraftan baktığında mozilla yazmaz. mozilla compatiable, yani mozilla uyumlu yazmaktadır...

    Anlayacağın, netscape ile ie standartları aynı die ikiside mozilla uyumlu die gelir o http stringi...

    Web tasarımcılarda, explorer stringine göre farklı sayfalar tasarlayabilirler...

    Tabiki Tahribat.Com her zaman internet explorer için tasarlanacaktır...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    ComputerWolf
    Araştırmıştım :)

    Mozilla Nedir?
    Bünyesinde tarayıcı, e-posta ve haber grubu istemcisi, takvim, arıza takip sistemi ve geliştirme araçlarını barındıran bir açık kaynak yazılım projesidir. Mozilla projesinde W3C standartları, hız ve uyumluluk sürekli gözetilen konuların başında gelir.

    firefoxda mozillanın bir tarayıcısı, öyle değil mi? Senin Dediğine Göre..

    http://www.mozilla-europe.org/tr/products/firefox/
    http://mozilla.org.tr/
    --------------------------------------------------------------------
    renegadealien
    Hocam Çok Sağol Şimdi Anladım :))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    Mesela bak verdiğin screen shot da bende Netscape kullanıo görünüyorum sence gerçekten kullanıyormuyum :D

    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    opera kullanıyorum herşey normal Allah'a şükür :D

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    İster tablolu ister tabless tasarım yapın yaptığınız sayfayı bir iframe içine atarsanız safaride bile sorun yaşamazsınız.Yanlız utf-8 kullanın.

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 768 Toplam Mesaj: 7