Tbt"De İe Kullanıyorum Neden Mozilla Diyor?
-
explorer 7.o kullanıyorum ama neden önce mozilla 4.0 diyor mozilla bile yüklü deil bilgisayarımda :) bilen varmı?
http://www.tahribat.com/online.asp
http://img375.imageshack.us/img375/2086/tbtqi1.jpg -
Haci "Mozilla" nin ne oldugunu ogrenirsen sorun cozulur :)
Mozilla is not Firefox :) -
Şimdi bill gates amcamın iesine karşılık Netscape Navigator isimli internet tarayıcısı vardı önceleri(işte baktılar netscape tutmadı,kodunu open source yapıp ismini mozilla koydular,onlardafirefox ve thunderbirdi cıkarttılar...)
Şimdi her explorerında sayfaları yorumlama sistemi farklıdır.
Yani operada bi sitenin görünüşü ile iedeki görüşünü farklı olabilir...
İşte taaaa o zamanlar netscape navigator isimli tarayıcının, resmi proje ismini mozilla koymuşlardı, daha sonrada internet explorerda aynı standartları desteklediği için ieninde http headerlarına mozilla konuldu... aslında bu taraftan baktığında mozilla yazmaz. mozilla compatiable, yani mozilla uyumlu yazmaktadır...
Anlayacağın, netscape ile ie standartları aynı die ikiside mozilla uyumlu die gelir o http stringi...
Web tasarımcılarda, explorer stringine göre farklı sayfalar tasarlayabilirler...
Tabiki Tahribat.Com her zaman internet explorer için tasarlanacaktır... -
ComputerWolf
Araştırmıştım :)
Mozilla Nedir?
Bünyesinde tarayıcı, e-posta ve haber grubu istemcisi, takvim, arıza takip sistemi ve geliştirme araçlarını barındıran bir açık kaynak yazılım projesidir. Mozilla projesinde W3C standartları, hız ve uyumluluk sürekli gözetilen konuların başında gelir.
firefoxda mozillanın bir tarayıcısı, öyle değil mi? Senin Dediğine Göre..
http://www.mozilla-europe.org/tr/products/firefox/
http://mozilla.org.tr/
--------------------------------------------------------------------
renegadealien
Hocam Çok Sağol Şimdi Anladım :))
-
Mesela bak verdiğin screen shot da bende Netscape kullanıo görünüyorum sence gerçekten kullanıyormuyum :D
-
opera kullanıyorum herşey normal Allah'a şükür :D
-
İster tablolu ister tabless tasarım yapın yaptığınız sayfayı bir iframe içine atarsanız safaride bile sorun yaşamazsınız.Yanlız utf-8 kullanın.
Toplam Hit: 768 Toplam Mesaj: 7
