folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TCDD'de Kayıp Eşyalar ?



TCDD'de Kayıp Eşyalar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Merhaba sevgili murdiler ve muridler.

    Istanbul içi TCDD'deki Kayıp eşyalarda IETT'ye mi teslim ediliyor biliyormusunuz ? Bir alet cantasini trende unutmusum ve icinde benm icin degerli bir iki malzeme bulunmakta idi. araya hafta sonu girmesine ragmen gidip trenleri yarin arayacagim. Kayip esya birosu sirkecide mi Hakalidami onuda bilmiyorum :s size bir akil danisayim dedim.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    istanbulda isen sirkeçi deki tcdd ye müracat et


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    uçağada bindiğinde uçakta bir şey unutursan bana gel rakkoc buluruz :) 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Her tren garında kayıp bölümü vardır. Gar şeflerinin görevlendirdiği personel trenlerde (banliyö trenleri de dahil) kaybolmuş veya bulunan eşyaların tutanaklarını tutup emanete alırlar. Belli bir süre içerisinde eşyanın sahibi gelmediğinde değerli eşyaları haraç-mezat satarlar.

    Bilgim bu kadar. Haaa aklıma geldi. Hergün tren seferi düzenlendiğinden araya haftasonu girdi, yağmur yağdı filan deme ;) 


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    eskişehirde ve haydarpaşadan sorgulamaştım zamanında diye hatırlıyorum

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Oncelik ile kayip alet cantami buldum :) Halkali hareket amirligine telim edilmis.

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    uçağada bindiğinde uçakta bir şey unutursan bana gel rakkoc buluruz :) 

    -----------------------------

    Aga zaten o gun ben seni liseden bir arkadasa benzettim bakiyorum oyle mal mal :) bir ariza olursa bulurum hemen seni oralarda zaten :D

     

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her tren garında kayıp bölümü vardır. Gar şeflerinin görevlendirdiği personel trenlerde (banliyö trenleri de dahil) kaybolmuş veya bulunan eşyaların tutanaklarını tutup emanete alırlar. Belli bir süre içerisinde eşyanın sahibi gelmediğinde değerli eşyaları haraç-mezat satarlar.

    Bilgim bu kadar. Haaa aklıma geldi. Hergün tren seferi düzenlendiğinden araya haftasonu girdi, yağmur yağdı filan deme ;) 

    -----------------------------

    Sabahin korunde dayandim telefonlari acmiyorlardi kapidan girdim hala tel caliyor; Acin ben ariyorum dedim. Hepsi guldu. Cumartesi mudurler calismiyor kontrol icin degil diye biraz daha raht davraniyoruz dedi gorevli kadin. Bi cay ismarlayin o zaman da sikayetci olmiyim dedim :D


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    uçağada bindiğinde uçakta bir şey unutursan bana gel rakkoc buluruz :) 


    -----------------------------

    hacı uçakta kaybolan eşyaların satıldığı bişey vardı sanki bir bilgin varmı bu konuda

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 7