Tcp/İp Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler adsl i ortak kullanıyoruz. modem karşı komşuda. dün bağlantıyı yaptık. ethernet kablosuyla. komşu wireless kullanıyor. bi süre bağlı kaldı sonra kendiliğinden koptu bağlantı. ağ bağlantıları görünmüyordu. ben de başka bi slot a taktım ethernet kartı. bağlı yazıyor fakat onar dediğimde aşağıdaki eylem tamamlanamadığı için windows sorunu onarmayı tamamlayamadı. bağlantının tcp/ip ayarları sorgulanamadı. devam edilemez. yardım için ağınızı yöneten kişiye başvurun yazıyor. modemin fişini çekip taktık bi sonuç alamadım. diğer slotlara taktığımda kartı ağ bağlantıları görünmüyor. sorunu nasıl çözebilirim internette de araştırdım ama bi sonuca ulaşamadım. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    xp tcp/ip repair programını dene bakalım hocam..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    işletim sistemin vista sanırım ama sorun pek tcp/ip gibi gelmedi bana donanım probleminiz var gibi geldi.yok illa tcp/ip dersen de biraz daha bilgi isticem senden.modem ve bilgisayarları ile ilgilli

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
Toplam Hit: 3074 Toplam Mesaj: 3