Tcp/İp Sorunu
-
beyler adsl i ortak kullanıyoruz. modem karşı komşuda. dün bağlantıyı yaptık. ethernet kablosuyla. komşu wireless kullanıyor. bi süre bağlı kaldı sonra kendiliğinden koptu bağlantı. ağ bağlantıları görünmüyordu. ben de başka bi slot a taktım ethernet kartı. bağlı yazıyor fakat onar dediğimde aşağıdaki eylem tamamlanamadığı için windows sorunu onarmayı tamamlayamadı. bağlantının tcp/ip ayarları sorgulanamadı. devam edilemez. yardım için ağınızı yöneten kişiye başvurun yazıyor. modemin fişini çekip taktık bi sonuç alamadım. diğer slotlara taktığımda kartı ağ bağlantıları görünmüyor. sorunu nasıl çözebilirim internette de araştırdım ama bi sonuca ulaşamadım. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
xp tcp/ip repair programını dene bakalım hocam..
-
işletim sistemin vista sanırım ama sorun pek tcp/ip gibi gelmedi bana donanım probleminiz var gibi geldi.yok illa tcp/ip dersen de biraz daha bilgi isticem senden.modem ve bilgisayarları ile ilgilli
Toplam Hit: 3074 Toplam Mesaj: 3
