folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayar Güvenliği - Backdoorlar
linefolder Teamviewer 4 Tr Portable Virüs Kontrolü ?



Teamviewer 4 Tr Portable Virüs Kontrolü ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    S.a müridler

    dükkana kamera taktırdığımızdan , dükkanı evdende izleyebilmek için bilgisayara teamviewer kurdum. Ama hepsi shaware olduğundan fazla ömürleri olmadı. sonunda portable aradım biryerden buldum ama bulduğum programdan şüphelerim var. Programı kendi bilgisayarımda kurdum çalıştırdım. Gayet sorunsuz çalışıyor. Program açılırken hacker orhan vs. bişeyler yazıyo ama :) Nod32 de virüs falan görmüyo.  dükkanın bilgisayarında size sormadan kullanmayayım dedim. Çünkü içinde çok önemli bilgiler var ve birkaç banka işlemleri o bilgisayardan hallediliyo. Bu programda herhangi bir virüs , trojan ,server olma ihtimali varmıdır ? varsa olup olmadığını nasıl anlarız ?

    link bu kendim upladım 

     http://rapidshare.com/files/287752397/TeamViewer4_Tr_Portable.rar.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    buyur hocam, uzun süredir bunu kullanıyorum otomatik kurlum bi kere açtıktan sonra 10 sn kadar sonra masaüstüne kısayolu gelicektir....

    http://rapidshare.com/files/246239253/TeamViewer4.rar


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Portable edilmiş programların hiçbirisine güvenme hele hele warez olan programlara asla güvenme kredi kartı gibi tehlikeli işleride Linux ortamında yap şimdi yapman gereken hemen gidip kredi kartı bilgilerini değiştir daha sonra Ubuntu indir onda pc'yi boot et ve Ubuntuda yapıcağını yap.He ben uğraşamam vs dersende Avira indir bilgisayarını bir temizlet nod32 kullanan her pc'ye virüs silmek için girdiğimde %100 4-5 tane zararlı çıkıyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    hocam sağol kurdum çalışıyo bi sorun yok. ama benim programda virüs varmı yokmu onu nasıl öğrencem ? ona göre bütün şifrelerimi değiştireyim :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    up
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Av tarama sonuçlarına göre zararlı gibi gözüküyor, büyük ihtimalle bunu çalıştıdığın makina şimdi zombi :D

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    taktırdığın kameranın internet üzerinden izleme özelliği yok mu?
    yada bu işi yapan programlar var onları dene. 

    kendi içinde bir web server kurup pcye bağlı kameraları netten izleme şansı veriyor. direk kameraya bağlanmak teamvierwer'dan daha hızlı olabilir. hem kameralarıda kontrol edebilirsin.ileri geri zoom ayrıca programların içindeki hareket sensörleri, harekette mail atma,alarm verme vb. bir sürü özellik var. 


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    taktırdığın kameranın internet üzerinden izleme özelliği yok mu?
    yada bu işi yapan programlar var onları dene. 

    kendi içinde bir web server kurup pcye bağlı kameraları netten izleme şansı veriyor. direk kameraya bağlanmak teamvierwer'dan daha hızlı olabilir. hem kameralarıda kontrol edebilirsin.ileri geri zoom ayrıca programların içindeki hareket sensörleri, harekette mail atma,alarm verme vb. bir sürü özellik var. 


    -----------------------------
    yabana atma bunları adam izah etmiş.. dogru yapılması gerekenler bunlar gibi. bana mantıklı geldi.boş ver rdp programlarını

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Av tarama sonuçlarına göre zararlı gibi gözüküyor, büyük ihtimalle bunu çalıştıdığın makina şimdi zombi :D
    ---------------------------

     hangi av taramalarında zararlı çıkıyor ? ben nod32,avira ve kasperskyla tarattım hiçbirisi zararlı bulmadı.  ayrıca hala msn,facebook ve tbtye girebiliyorum :)

     NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    taktırdığın kameranın internet üzerinden izleme özelliği yok mu?
    yada bu işi yapan programlar var onları dene. 

    kendi içinde bir web server kurup pcye bağlı kameraları netten izleme şansı veriyor. direk kameraya bağlanmak teamvierwer'dan daha hızlı olabilir. hem kameralarıda kontrol edebilirsin.ileri geri zoom ayrıca programların içindeki hareket sensörleri, harekette mail atma,alarm verme vb. bir sürü özellik var.

     

    Hoca söylediğin banada çok mantıklı geldi. Bu işi yapan programlar hangileri  ya da bilen kullanan mürid ?

Toplam Hit: 3198 Toplam Mesaj: 9