Tecil Hakkında Soru
-
beyler haziran 92 dogumluyum lise son sinifdayim twcili ne zaman yaptircam ?
-
31 ekim son gün hacı
-
takipteyim hacım. banada lazım bi konu.
-
Hocam daha bol var.. Lisedeyken zaten okul senin bilgileri şubeye gönderiyor bitene kadar tecilli sayılıyorsun. Ama normalde soruyorsan sanırsam 2013 gibi yaparsın. yada 2012 nin 7/8 ayları.
Edit : Ula askere 18 yaşında gidiliyordu demi... Ben 20 sandım bir an kafa uçtu yaf... Pardon
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------Hocam daha bol var.. Lisedeyken zaten okul senin bilgileri şubeye gönderiyor bitene kadar tecilli sayılıyorsun. Ama normalde soruyorsan sanırsam 2013 gibi yaparsın. yada 2012 nin 7/8 ayları.
Edit : Ula askere 18 yaşında gidiliyordu demi... Ben 20 sandım bir an kafa uçtu yaf... Pardon
-----------------------------
yok hocam 15 yasinda gidiliyo -
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam daha bol var.. Lisedeyken zaten okul senin bilgileri şubeye gönderiyor bitene kadar tecilli sayılıyorsun. Ama normalde soruyorsan sanırsam 2013 gibi yaparsın. yada 2012 nin 7/8 ayları.
Edit : Ula askere 18 yaşında gidiliyordu demi... Ben 20 sandım bir an kafa uçtu yaf... Pardon
-----------------------------
yok hocam 15 yasinda gidiliyo
-----------------------------kafa gitti hocam yaf. Pardon
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam daha bol var.. Lisedeyken zaten okul senin bilgileri şubeye gönderiyor bitene kadar tecilli sayılıyorsun. Ama normalde soruyorsan sanırsam 2013 gibi yaparsın. yada 2012 nin 7/8 ayları.
Edit : Ula askere 18 yaşında gidiliyordu demi... Ben 20 sandım bir an kafa uçtu yaf... Pardon
-----------------------------:D:D noluyo la dedim :D
