Teknik Sorun [Bu Ne Biçim İş]
-
beyler pc'de hiç bi sorun yok ama ekrana goruntu alamıyorum. olay kısaca soyle: makıne oncelerı reset atıyodu sonra ben bu format ıstıyo dıye dosyaları D'ye topladım tam fırsatını buldum busefer de karsılama ekranına kadar gelıp reset atmaya basladı format atmayı denedım kur dosyları yuklerken hata kodları verdı (hata kodları 4-7 ) bundan sonra harddıskı sokup taktım pcyı acmayı denedım harddıskten dııııııııttt geldı bende sorunun neyde oldugunu bulmak ıcın hdd^yı alıp baska pc^ye bagladım aynı sesı ondada werdı o ıkıncıpc^yı kendı hdd^sıyle calıstırdım ama oyle ekrana (normal calısan pc goruntu wermedı) şimdi sorun ne?
bilgisi olanlar lutfen yardım !!!
-
ekran kartının cıkarıp tekrar taktınmı?
-
hocam ekran görüntüsü monitör ü iyi bağladıysan ram sök tak olmadı slot değişip dene
anakartında sorun yoksa ekrana görüntü gelir
disk olayını sorcak olursan sanırım kafa atıyo teknik servise götür
-
peki ekran kartı anakrt veya hdd'nın yanmıs olma ıhtımalı war mı? ekran kartınıda şimd ckartıp takıcam
-
hdd diğer bilgisayarda da acılmadıysa yanma ihtimali var.
-
işte bu kadar aq'dugum pc'sinden (afedersiniz) parcalarını cıkartıp taktım düzeldi hava alsın diye gezmeye bile cıkarttım xD inş formatıda yer olay bitre sorun olursa yine yardımınız steyebilirim sagolun
-
kesinlikle statik elektrik birikmesi.. sorunun bu.
-
problem ram lerde ram leri çıkar yerini değiştir düzelecektir eğer düzelmesse yeni bir ram alman gerek kolay gelsin
