Teknoloji Fakulteleri Hak.
-
arkadaşlar mühendislikten farkı ne ?
ayrca ygs den kaç puan lazım ?
edit: giden var mı acaba
-
Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?
-----------------------------lisans mı hacı ?
ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?
-----------------------------lisans mı hacı ?
ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum
-----------------------------Uygulamalı bilimler fakültesinde.
Bilgisayar mühendisliğinin teori derslerinden ve fizik kimya biyoloji derslerinden arındırılıp yerine lab dersleri koyuluyor.
4 yıllık.
Aynı diplomayı alıyorsun.
Çoğu yazılım mühendisi olarak çalışıyor.
Yok benim için diploma önemli kendini geliştirmekte neymiş diyenler için 4-5 fark ders var onları vererek bilgisayar mühendiside olabiliyorsun istersen.
Ccna 1&2 dersleri var.
En çok programlama dersi verilen bölüm.
Tamamen bilgisayar odaklı anlayacağın. Bilgisayar mühendisliğindeki elektronik mühendislerini alakadar eden derslerde yok.
Sektöre adam yetiştirmek amaç. Ders programına bakarsan farkı görürsün zaten.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?
-----------------------------lisans mı hacı ?
ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum
-----------------------------Uygulamalı bilimler fakültesinde.
Bilgisayar mühendisliğinin teori derslerinden ve fizik kimya biyoloji derslerinden arındırılıp yerine lab dersleri koyuluyor.
4 yıllık.
Aynı diplomayı alıyorsun.
Çoğu yazılım mühendisi olarak çalışıyor.
Yok benim için diploma önemli kendini geliştirmekte neymiş diyenler için 4-5 fark ders var onları vererek bilgisayar mühendiside olabiliyorsun istersen.
Ccna 1&2 dersleri var.
En çok programlama dersi verilen bölüm.
Tamamen bilgisayar odaklı anlayacağın. Bilgisayar mühendisliğindeki elektronik mühendislerini alakadar eden derslerde yok.
Sektöre adam yetiştirmek amaç. Ders programına bakarsan farkı görürsün zaten.
-----------------------------hacım bir sıkıntı var ben elektronikçiyim mümkün mertepede elektroniğin bir dalının mühendisliğini istemekteyim
-
Yanlış olmuş o zaman :D
Elektronik bölümlerini çok araştırmadım bilemicem. Bilgisayara gel ya bilgisayar iyidir :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Yanlış olmuş o zaman :D
Elektronik bölümlerini çok araştırmadım bilemicem. Bilgisayara gel ya bilgisayar iyidir :D
-----------------------------çok zor :)
-
Ben bu sene Elektronik Öğretmeni olarak bitiricem :) bak kendime elektronik öğretmeni diyorum. Peki o bölümden mezun olan ne sıfatta olacak hala belirsiz ki öylede kalır. Önünde mühendisler odası var, adamlar pitbul gibi. Anlayacağın normal mühendislik değilse asla ve asla gitme Teknoloji Mühendisliğine özellikle Gazi Üniversitesine. Kendine şu soruyu sor kendini geliştirmek mi istiyorsun? Yoksa sadece 4 yıllık lisans diplomasımı istiyorsun? Bu iki soruya göre yönel. Eğer diploma istiyorsan en basit bi yeri seç en azından bi halt bildiğini sanan denyoların saçını dökmesine izin vermemiş olursun. Kendini geliştirmek seçeneğini tıklatıyorsan herşeyden önce İNGİLİZCE İNGİLİZCE İNGİLİZCE... Bu lanet dili öğrendikten sonra köpek gibi kaynak var nette hiçkimseye ve hiçbirşeye ihtiyacın yok. Ondan sonra gelsin ARDUINO, AVR, Embedded Systems kralı olursun bir kaç ay içerisinde.
-
Yasin, ben orada okuyorum. Gruptan falan konuşuruz seninle. Ayrıca ygs ile değil Mf4 puanı ile alıyor teknoloji fakülteleri.
Konu ile ilgili ayrıntılı bilgisi olan, resmi evrak, döküman vs. gören, bilen varsa da yazarsa iyi olur. Bakanlar kurulu kararı ile kurulduğu ve yasalar önünde mühendislik fakülteleriyle eşit mezunlar verdiğini vs. biliyorum. Ancak detaylı açıklanırsa daha iyi olacaktır. -
edit: hacılar lys işin içindeymiş mana müsade
