Teknoloji Fakulteleri Hak.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar mühendislikten farkı ne ?

    ayrca ygs den kaç puan lazım ?

     

     edit: giden var mı acaba

     


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?


    -----------------------------

    lisans mı hacı ?

    ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?


    -----------------------------

    lisans mı hacı ?

    ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum


    -----------------------------

    Uygulamalı bilimler fakültesinde.

    Bilgisayar mühendisliğinin teori derslerinden ve fizik kimya biyoloji derslerinden arındırılıp yerine lab dersleri koyuluyor.

    4 yıllık.

    Aynı diplomayı alıyorsun.

    Çoğu yazılım mühendisi olarak çalışıyor.

    Yok benim için diploma önemli kendini geliştirmekte neymiş diyenler için 4-5 fark ders var onları vererek bilgisayar mühendiside olabiliyorsun istersen.

    Ccna 1&2 dersleri var.

    En çok programlama dersi verilen bölüm.

    Tamamen bilgisayar odaklı anlayacağın. Bilgisayar mühendisliğindeki elektronik mühendislerini alakadar eden derslerde yok. 

    Sektöre adam yetiştirmek amaç. Ders programına bakarsan farkı görürsün zaten.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uygulamalı bilimler fakültesinden ctis'i düşündünmü?


    -----------------------------

    lisans mı hacı ?

    ayrıca biraz acabilirmisin ilk defa duydum


    -----------------------------

    Uygulamalı bilimler fakültesinde.

    Bilgisayar mühendisliğinin teori derslerinden ve fizik kimya biyoloji derslerinden arındırılıp yerine lab dersleri koyuluyor.

    4 yıllık.

    Aynı diplomayı alıyorsun.

    Çoğu yazılım mühendisi olarak çalışıyor.

    Yok benim için diploma önemli kendini geliştirmekte neymiş diyenler için 4-5 fark ders var onları vererek bilgisayar mühendiside olabiliyorsun istersen.

    Ccna 1&2 dersleri var.

    En çok programlama dersi verilen bölüm.

    Tamamen bilgisayar odaklı anlayacağın. Bilgisayar mühendisliğindeki elektronik mühendislerini alakadar eden derslerde yok. 

    Sektöre adam yetiştirmek amaç. Ders programına bakarsan farkı görürsün zaten.


    -----------------------------

    hacım bir sıkıntı var ben elektronikçiyim mümkün mertepede elektroniğin bir dalının mühendisliğini istemekteyim


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Yanlış olmuş o zaman :D

    Elektronik bölümlerini çok araştırmadım bilemicem. Bilgisayara gel ya bilgisayar iyidir :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yanlış olmuş o zaman :D

    Elektronik bölümlerini çok araştırmadım bilemicem. Bilgisayara gel ya bilgisayar iyidir :D 


    -----------------------------

    çok zor :)


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GomuluSistem
    GomuluSistem's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2012
    Erkek

    Ben bu sene Elektronik Öğretmeni olarak bitiricem :) bak kendime elektronik öğretmeni diyorum. Peki o bölümden mezun olan ne sıfatta olacak hala belirsiz ki öylede kalır. Önünde mühendisler odası var, adamlar pitbul gibi. Anlayacağın normal mühendislik değilse asla ve asla gitme Teknoloji Mühendisliğine özellikle Gazi Üniversitesine. Kendine şu soruyu sor kendini geliştirmek mi istiyorsun?  Yoksa sadece 4 yıllık lisans diplomasımı istiyorsun? Bu iki soruya göre yönel. Eğer diploma istiyorsan en basit bi yeri seç en azından bi halt bildiğini sanan denyoların saçını dökmesine izin vermemiş olursun. Kendini geliştirmek seçeneğini tıklatıyorsan herşeyden önce İNGİLİZCE İNGİLİZCE İNGİLİZCE... Bu lanet dili öğrendikten sonra köpek gibi kaynak var nette hiçkimseye ve hiçbirşeye ihtiyacın yok. Ondan sonra gelsin ARDUINO, AVR, Embedded Systems kralı olursun bir kaç ay içerisinde.


    Patlayıcı madde icat etmenin suç olduğunu öğrendiğimde artık çok geçti... Yok hapse felan girmedim, sadece benden önce icat etmişlerdi. :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Egemen54
    Egemen54's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    Yasin, ben orada okuyorum. Gruptan falan konuşuruz seninle. Ayrıca ygs ile değil Mf4 puanı ile alıyor teknoloji fakülteleri.

    Konu ile ilgili ayrıntılı bilgisi olan, resmi evrak, döküman vs. gören, bilen varsa da yazarsa iyi olur. Bakanlar kurulu kararı ile kurulduğu ve yasalar önünde mühendislik fakülteleriyle eşit mezunlar verdiğini vs. biliyorum. Ancak detaylı açıklanırsa daha iyi olacaktır.


    Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın kölesi olmak gerekir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    edit:  hacılar lys işin içindeymiş mana müsade


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 726 Toplam Mesaj: 10