Teknoloji Sitesi Ve Tema
-
hobi olarak işden arda kalan zamanlarda asp.net ve msql ile kodladiğim http://www.teknozamane.com/ adli sitenin temayla alakali ve site nin bölümlerine daha başka neleler ekleyebilirim bu konuda görüş ve önerilerinizi bekliyorum
-
iletişim formu koyabilirsin
-
siteye manşet kısmı yaparsan daha canlı durur.
-
Şöyle diyeyim ;
Öncelikle üreten insanı severim ne kadar güzelki hem kodlamış hem tasarlamışsın çok güzelde olmuş.
Yanlız stil - tarz - tasarım - görünüm kısaca herşeyin aynen wordpress in aynısı ve klasik temaların aynı görünümü olmuş.
Bunu gördüğüm zaman kendi kendime dedim ki madem böyle tasarlayacaktın neden wp kurmadın 5 dakkada ?
Bu yüzdende kalıplaşmış sağda bir sütun işte alt alta yazılar falan felan bunalrdan vazgeç.
Mademki tasarım ve yazılım yeteneğin var şöyle benzersiz ve insanın içinin açılabileceği bir şey yap ki insanın içi açılsın dikkat çeksin.
Anlatabildimmi ?
-
evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile
-
ErotikPanda bunu yazdı
Şöyle diyeyim ;
Öncelikle üreten insanı severim ne kadar güzelki hem kodlamış hem tasarlamışsın çok güzelde olmuş.
Yanlız stil - tarz - tasarım - görünüm kısaca herşeyin aynen wordpress in aynısı ve klasik temaların aynı görünümü olmuş.
Bunu gördüğüm zaman kendi kendime dedim ki madem böyle tasarlayacaktın neden wp kurmadın 5 dakkada ?
Bu yüzdende kalıplaşmış sağda bir sütun işte alt alta yazılar falan felan bunalrdan vazgeç.
Mademki tasarım ve yazılım yeteneğin var şöyle benzersiz ve insanın içinin açılabileceği bir şey yap ki insanın içi açılsın dikkat çeksin.
Anlatabildimmi ?
tasarim bana ait deyil sadece sunucu tarafli kodlar bana ait yani asp.net ve msql peki önerebileceğin bir tema varmi
-
ibrahimeren bunu yazdı
siteye manşet kısmı yaparsan daha canlı durur.
evet bunu bende düşündüm deyiştirecektim ama herkes genelde manşet kullandiği için bende değişik olsun diye kullanmak istemedim ama onuda yapmayi düşünüyorum
-
Anketteki
Fena deyil yazan yeri değiştirip Fena Değil yazmakla başla , sonra Çök Güzel yazan yeri Çok Güzel olarak editle mesela.
-
Huerfanos bunu yazdı
Anketteki
Fena deyil yazan yeri değiştirip Fena Değil yazmakla başla , sonra Çök Güzel yazan yeri Çok Güzel olarak editle mesela.
Hacı bende senin gibi yazım hatalarına çok dikkat ederim. geçmiş anketlere baktımda. beğenmek kelimesini "beyenmek" diye bi kaç defa yazmışsın.
Üst taraftaki ana başlıkların bazılarında büyük "i" kullanmışsın bazılarında kullanmamışsın.
En üstteki arama kutusunu en sağa alıp ortaya güzel bir banner iyi giderdi.
Yorum alanını facebook ile yorum şeyi (adını bilmiyorum) koyabilirsin. Birisi yorum yaptığında o kişinin fb profilinde de görünür ordan da ziyaretçi gelebilir.
Önemli Not: Hocam "ğ" bu harfinin yerine lütfen "y" harfini kullanma. Mesela deyil > değil beyen > beğen
-
nisanci53 bunu yazdı
evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile
eklemişsin de hocam test edeyim dedim hata verdi
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated. -
r10aldinho bunu yazdınisanci53 bunu yazdı
evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile
eklemişsin de hocam test edeyim dedim hata verdi
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated. Uyardiğin sağol ,sunucuya eksik atmişdim dosyalari sorunu düzelttim şimdi
