folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Teknoloji Sitesi Ve Tema



Teknoloji Sitesi Ve Tema

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nisanci53
    nisanci53's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek

    hobi olarak işden arda kalan zamanlarda asp.net ve msql ile kodladiğim http://www.teknozamane.com/ adli sitenin temayla alakali ve site nin bölümlerine daha başka neleler ekleyebilirim  bu konuda görüş ve önerilerinizi bekliyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    iletişim formu koyabilirsin


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    siteye manşet kısmı yaparsan daha canlı durur.


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Şöyle diyeyim ;

    Öncelikle üreten insanı severim ne kadar güzelki hem kodlamış hem tasarlamışsın çok güzelde olmuş.

    Yanlız stil - tarz - tasarım - görünüm kısaca herşeyin aynen wordpress in aynısı ve klasik temaların aynı görünümü olmuş.

    Bunu gördüğüm zaman kendi kendime dedim ki madem böyle tasarlayacaktın neden wp kurmadın 5 dakkada ?

    Bu yüzdende kalıplaşmış sağda bir sütun işte alt alta yazılar falan felan bunalrdan vazgeç.

    Mademki tasarım ve yazılım yeteneğin var şöyle benzersiz ve insanın içinin açılabileceği bir şey yap ki insanın içi açılsın dikkat çeksin.

    Anlatabildimmi ?

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nisanci53
    nisanci53's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek

    evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nisanci53
    nisanci53's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek
    ErotikPanda bunu yazdı

    Şöyle diyeyim ;

    Öncelikle üreten insanı severim ne kadar güzelki hem kodlamış hem tasarlamışsın çok güzelde olmuş.

    Yanlız stil - tarz - tasarım - görünüm kısaca herşeyin aynen wordpress in aynısı ve klasik temaların aynı görünümü olmuş.

    Bunu gördüğüm zaman kendi kendime dedim ki madem böyle tasarlayacaktın neden wp kurmadın 5 dakkada ?

    Bu yüzdende kalıplaşmış sağda bir sütun işte alt alta yazılar falan felan bunalrdan vazgeç.

    Mademki tasarım ve yazılım yeteneğin var şöyle benzersiz ve insanın içinin açılabileceği bir şey yap ki insanın içi açılsın dikkat çeksin.

    Anlatabildimmi ?

     

    tasarim bana ait deyil sadece sunucu tarafli kodlar bana ait yani asp.net ve msql peki önerebileceğin bir tema varmi

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nisanci53
    nisanci53's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı

    siteye manşet kısmı yaparsan daha canlı durur.

    evet bunu bende düşündüm deyiştirecektim ama herkes genelde manşet kullandiği için bende değişik olsun diye kullanmak istemedim ama onuda yapmayi düşünüyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Anketteki 

    Fena deyil yazan yeri değiştirip Fena Değil yazmakla başla , sonra Çök Güzel yazan yeri Çok Güzel olarak editle mesela.


    Anarsistherif...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    Anketteki 

    Fena deyil yazan yeri değiştirip Fena Değil yazmakla başla , sonra Çök Güzel yazan yeri Çok Güzel olarak editle mesela.

    Hacı bende senin gibi yazım hatalarına çok dikkat ederim. geçmiş anketlere baktımda. beğenmek kelimesini "beyenmek" diye bi kaç defa yazmışsın.

    Üst taraftaki ana başlıkların bazılarında büyük "i" kullanmışsın bazılarında kullanmamışsın.

    En üstteki arama kutusunu en sağa alıp ortaya güzel bir banner iyi giderdi.

    Yorum alanını facebook ile yorum şeyi (adını bilmiyorum) koyabilirsin. Birisi yorum yaptığında o kişinin fb profilinde de görünür ordan da ziyaretçi gelebilir.

    Önemli Not: Hocam "ğ" bu harfinin yerine lütfen "y" harfini kullanma. Mesela deyil > değil   beyen > beğen


    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek
    nisanci53 bunu yazdı

    evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile

    eklemişsin de hocam test edeyim dedim hata verdi

    Server Error in '/' Application.


    Runtime Error

    Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated. 


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nisanci53
    nisanci53's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek
    r10aldinho bunu yazdı
    nisanci53 bunu yazdı

    evet çök haklisin gözümden kaçti o ekledim bile

    eklemişsin de hocam test edeyim dedim hata verdi

    Server Error in '/' Application.


    Runtime Error

    Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated. 

    Uyardiğin sağol ,sunucuya eksik atmişdim dosyalari sorunu düzelttim şimdi

Toplam Hit: 1364 Toplam Mesaj: 11