

Telefon Almak İstiyorum Ancak Kararsızım
-
aklımda olan modeller nokia E72
http://www.hepsiburada.com/Liste/nokia-e72-4-gb-hafiza-karti-sinirsiz-ovi-maps-hediye-/ProductDetails.aspx?productId=telcepnoke72&categoryId=371946
htc wildfire
http://www.hepsiburada.com/Liste/htc-wildfire/ProductDetails.aspx?productId=telcephtcwildfire&categoryId=371946
LG
http://www.hepsiburada.com/Liste/lg-gt540-optimus/ProductDetails.aspx?productId=telceplggt540&categoryId=371946
bikaç model daha var , tavsilerinizi almak istiyorum.
-
çok yardımcı oldu yorumlarınız teşekkür ederim
-
Htc Wildfire kullaniyorum, cok memnunum, gerci htc desire almak isterdim ama param yoktu. Ama sana sunu soyliyeyim ANDROID li bir cihaz al. Birazdan buraya lamer forumlardan firlamis nokia ci gencler firlarsa lutfen sozlerine kulak asma. Suanki donem icinde Android, wm7 ve iOS isletim sistemli cihazlar haricinde baska bir telefon almanin mantiksiz oldugunu dusunuyorum.
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------
Htc Wildfire kullaniyorum, cok memnunum, gerci htc desire almak isterdim ama param yoktu. Ama sana sunu soyliyeyim ANDROID li bir cihaz al. Birazdan buraya lamer forumlardan firlamis nokia ci gencler firlarsa lutfen sozlerine kulak asma. Suanki donem icinde Android, wm7 ve iOS isletim sistemli cihazlar haricinde baska bir telefon almanin mantiksiz oldugunu dusunuyorum.
-----------------------------aynen katılıyorum çünkü nokia tekdüze bıkmış olmalısın artık nokiadan bakma çıkardığı telefonun tiplerine falan aldanma zaten beş kuruş etmez tipi ben n8 almayı kafaya koymuştum illa alıcam diyodum ama kullananlara falan sordum yok abi @SpArK Haklı alacaksan
Android, wm7 yada iOS sistemli bişey al şimde htc desire var ben mutluyum öneririm ;)
-
Yeni telefonlar çok kaba bence... Al bir 2700 weya 2730 c çok karizmatiktir. Yanınada bir sony ericcson mp3 al canavar gibidir. Tutsa tutsa 300 lira tutar bunlar. Alacağın telefonun kamera kalitesine yakın bir digital fotoğraf makinasıda en çok 200 250 dir. 500 liraya herşeyin bir arada kısıtlı bi haywansal boyutlarda olmasımı daha iyidir? yoksa herşeyin yerinde ve kaliteli olmasımı. Ben ikincisinden yanayım.
-
hacı site arama motorunu kullan telefon yaz 16 sayfa kayıt çıkıyor ve ilk sayfada sırf senin konun haricinde 3-4 tane telefon soran kişi daha var...