Telefon Hattı Olmadan İnternet
-
hani geçenlerde biri dava açıp kazanmıştı ve ttnetin yeterli altyapıya sahip olduğu telefon hattı olmadan adsl bağlatabilineceği falan filan şimdi bizde telefon yok bu güne kadar komşudan çekiyodum neti onlar da kapattı telefon olmadan internet bağlatmak için illa dava açmak mı lazım :D ttnetin sitesinden baktım hiç bi açıklama yok
-
paran varsa aç
-
telefon hattı olmadan açmak istiyom yaw
-
telefon hattı olmadan hangi kabloyu modeme gircen
-
telekoma git. adsl açtıracam de. telefon hattı sorarlar büyük ihtimal. yok diyeceksin ve sadece adsl kullanacam diyeceksin. gelip s.ke s.ke sana sadece adsl sinyali açık olan kablo çekecekler ve bağlanacaksın.
-
abü formu az araştırın bu konu daha önceden açıldı.
şimdi illa telefonu kullanmana gerek yok telefon hattı çekerler sadece adsl kullanırsın yani bu şu demek oluyor telefon fişini adsl modeme takında adsl kullanırsın ama telefona takınca telefon kullanamazsın açık ve net git adsl bağlattıracam telefon kullanmayacam de sadece adsl bağlarlar.
-
üle işten fırsat buldum gittim bugün sordum yapamıyoruz dediler komşunun telefona bağlatcam mecburen
Toplam Hit: 1460 Toplam Mesaj: 7
