Telefon Önerisi..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    500-600 Tl civarı telefon önerilerinizi bekliyorum , wifi Aradığım tek özellik , dokunmatik pek tercih etmesemde

    değerlendirebilirim..

    edit: 2. el düşünmüyorum..

    Teşekkürler..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam kesinlikle İphone derim hem özellik hem uygulama indirme kolaylığı vs. 600 TL 2. El 3G bulursun. Eger istemezsen HTC vs. önerebilirim kullanmadım ama Android iyi bence!


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kesinlikle İphone derim hem özellik hem uygulama indirme kolaylığı vs. 600 TL 2. El 3G bulursun. Eger istemezsen HTC vs. önerebilirim kullanmadım ama Android iyi bence!


    -----------------------------

    Yazmayı unuttum 0 düşünüyorum Hocam..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Afyon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..


    -----------------------------

    Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Afyon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..


    -----------------------------

    Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?

     


    -----------------------------

    0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    http://www.filkamobile.com/Wentto-Mobile-Urun-Ayrinti.asp?UrunID=18
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    konunun takipçisiyim 2 gün önce aynı konuyu ben açtım android istiyorum 500-700 tl verebilirim diye

    güzel duran HTC Wildfire ama menü geçişlerinde kasıyordu denediğimde 

                        HTC Touch 3G var

                        HTC Snap 

     


    http://yigitdemirag.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Afyon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..


    -----------------------------

    Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?

     


    -----------------------------

    0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.


    -----------------------------

    0 bulamayacağımı biliyorum 2. el soruyorum..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Afyon bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..

     
    -----------------------------

    Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?

     


    -----------------------------

     

    0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.


    -----------------------------

    0 bulamayacağımı biliyorum 2. el soruyorum..

     


    -----------------------------

    Zorlarsan 3G-S bulma şansın var.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
Toplam Hit: 1099 Toplam Mesaj: 10