Telefon Önerisi..
-
500-600 Tl civarı telefon önerilerinizi bekliyorum , wifi Aradığım tek özellik , dokunmatik pek tercih etmesemde
değerlendirebilirim..
edit: 2. el düşünmüyorum..
Teşekkürler.. -
Hocam kesinlikle İphone derim hem özellik hem uygulama indirme kolaylığı vs. 600 TL 2. El 3G bulursun. Eger istemezsen HTC vs. önerebilirim kullanmadım ama Android iyi bence!
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kesinlikle İphone derim hem özellik hem uygulama indirme kolaylığı vs. 600 TL 2. El 3G bulursun. Eger istemezsen HTC vs. önerebilirim kullanmadım ama Android iyi bence!
-----------------------------
Yazmayı unuttum 0 düşünüyorum Hocam.. -
Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..
-
Afyon bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..
-----------------------------
Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ? -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Afyon bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..
-----------------------------
Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?
-----------------------------0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.
-
http://www.filkamobile.com/Wentto-Mobile-Urun-Ayrinti.asp?UrunID=18
-
konunun takipçisiyim 2 gün önce aynı konuyu ben açtım android istiyorum 500-700 tl verebilirim diye
güzel duran HTC Wildfire ama menü geçişlerinde kasıyordu denediğimde
HTC Touch 3G var
HTC Snap
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Afyon bunu yazdı:
-----------------------------Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..
-----------------------------
Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?
-----------------------------0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.
-----------------------------
0 bulamayacağımı biliyorum 2. el soruyorum.. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
break bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Afyon bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kesinlikle we siddetle bir İphone kullanıcısı olarak tafsiye ederim 2g 3G hepsinden kullandım suanda 3Gs War 4 G gelıor yakında awrupadan gel dinle kardeşini İphone al derim ha 2 ci el cok temiz kullanan adamlar war emın ol..
-----------------------------
Peki Hocam bahsetttiğim fiyata alabileceğim bi İphone söylermisin.. ?
-----------------------------0 bulamazsın! Bende 4 var cidden sağlam bir telefon, düşürme yeter. Okadar çok yazılım varki. Müzik kalitesi zaten ortada, kötü olan tek şeyi kamera olur! Oda çok kötü değil, fotoğraf makinası gibi değil.
-----------------------------
0 bulamayacağımı biliyorum 2. el soruyorum..
-----------------------------Zorlarsan 3G-S bulma şansın var.
