Telefon Santrali Hk.
-
Merhabalar,
Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.
durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.
yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.
-
DaSpOnGe bunu yazdı
Merhabalar,
Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.
durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.
yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.
ızmırden kabul edersenız bırılerını bulabılırım sanırım
-
hipokondriyak bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdı
Merhabalar,
Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.
durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.
yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.
ızmırden kabul edersenız bırılerını bulabılırım sanırım
gelip bakması gereken durumlarda var sanırım fiziksel o yüzden dedim :/
-
Hocam Merhaba,
Çalıştığım firmada da benzer sorun vardı, santralimizi kuran firma hatlarınız Türk Telekom tarafında açık kalıyor demişlerdi. Biz Türk Telekoma Hatlarımız açık kalıyor diye Arıza kaydı oluşturduk, Hatla üzerinde Sinyal testi yaptılar sonrasında Hatlar düzeldi.
-
Zukkum bunu yazdı
Hocam Merhaba,
Çalıştığım firmada da benzer sorun vardı, santralimizi kuran firma hatlarınız Türk Telekom tarafında açık kalıyor demişlerdi. Biz Türk Telekoma Hatlarımız açık kalıyor diye Arıza kaydı oluşturduk, Hatla üzerinde Sinyal testi yaptılar sonrasında Hatlar düzeldi.
hocam tt ye arıza kaydı bırakıyorum departmana kadar ulaştım bizlik bir şey yok diyor santralci uzaktan bağlanıyor santral olması gerektiği gibi diyor yarın sabah santralcim tekrar gelip yerinde inceleme yapacak bişey olmazsa tekrar ttye arıza kaydı bıraktırcam ama santralci yapamıyorsa başka bir yerden hizmet alalım diye diyorum o ona bok atıyor bu buna bok atıyor ceremesi bize giriyor damına çıkayım ya
-
KulLan ışığını santral yazılımı ne ve markası ne bunları soyleesen yardimci olmaya çalışırız
teknik servis telefon telefon türk telekom allah belanı versin sabit hat
