Telefon Santrali Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Merhabalar,

    Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.

    durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.

    yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    Merhabalar,

    Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.

    durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.

    yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.

    ızmırden kabul edersenız bırılerını bulabılırım sanırım 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    Merhabalar,

    Önerebileceğiniz telefon santralinden anlayan, gerekli ayarlamaları yapacak fiziksel santralde ayar çekebilecek birini arıyorum.

    durumu anlatayım, Voip telekomdaydı tüm hatlarımız herşey doğru düzgün çalışıyordu türk telekoma taşıdık hatlarımızı tekradan kablolar ayarlandı edildi ama şuan sabit hatlarımız çalışmıyor, pbx 1 kere düşüyor sonra düşmüyor gibi gibi saçma bir hal aldı. Bu işi yapan yada aldığı yeri önerebilecek varsa özel mesajdan paylaşmanızı rica ederim.

    yerimiz istanbul, dünya ticaret merkezinde (hlimanı yanında) aciliyeti vardır.

    ızmırden kabul edersenız bırılerını bulabılırım sanırım 

    gelip bakması gereken durumlarda var sanırım fiziksel o yüzden dedim :/


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zukkum
    Zukkum's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2015
    Erkek

    Hocam Merhaba, 

    Çalıştığım firmada da benzer sorun vardı, santralimizi kuran firma hatlarınız Türk Telekom tarafında açık kalıyor demişlerdi. Biz Türk Telekoma Hatlarımız açık kalıyor diye Arıza kaydı oluşturduk, Hatla üzerinde Sinyal testi yaptılar sonrasında Hatlar düzeldi.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Zukkum bunu yazdı

    Hocam Merhaba, 

    Çalıştığım firmada da benzer sorun vardı, santralimizi kuran firma hatlarınız Türk Telekom tarafında açık kalıyor demişlerdi. Biz Türk Telekoma Hatlarımız açık kalıyor diye Arıza kaydı oluşturduk, Hatla üzerinde Sinyal testi yaptılar sonrasında Hatlar düzeldi.

     

    hocam tt ye arıza kaydı bırakıyorum departmana kadar ulaştım bizlik bir şey yok diyor santralci uzaktan bağlanıyor santral olması gerektiği gibi diyor yarın sabah santralcim tekrar gelip yerinde inceleme yapacak bişey olmazsa tekrar ttye arıza kaydı bıraktırcam ama santralci yapamıyorsa başka bir yerden hizmet alalım diye diyorum o ona bok atıyor bu buna bok atıyor ceremesi bize giriyor damına çıkayım ya


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    KulLan ışığını santral yazılımı ne ve markası ne bunları soyleesen yardimci olmaya çalışırız 


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...