Telefon Sapığı Sorcerer
-
abü okullar açıkken telefon sapıklıgı yapmıştın onu yazmak istedi canım :D
ewde boş boş oturuyorum aklıma her zaman ki gibi puştluk geldi
ne yapsam ne yapsam derken aklıma telefon sapıklıgı geldi
rehberi gezerken ir2 yi gördüm dedim bu adamı bi kekliyem ben :D aradım ben bunu aynen muhabbet şöyle
ben : Merhaba ir2 ilemi görüşüyoorum , ir2 : Ewet ben ir , Ben : Ben CW Admini Badboy Duydum ki Forumlarda Falan Arkamızdatan Atıp Tutuyormuşsun.. ir2 : Eee Ne Warki Bunda Demekki Götüme Güveniom Ediyom.. Ben : ir2 Seni Yakalar Vurarım Herşeyini biliyorum suadiye lisesi ir2 : Banane Lan Bunlardan Bunları Herkez Biliyor Adamsan Geelir Vurarsın Yoksa Kafanı Koparırım
adam bunları dedi göt gibi kaldım ben ortada :D sonra dedim ben sorci olm dedim birilerine sapıklık yapalım kime yapalım yapalım derken sahin aklımıza geldi ( sahin is Rezil Murid :D ) tamam dedim onun hakkında bi kaç tane bilgi verdi aradım bende
Ben : Alo Sahinle mi Görüşüyorum SAhin : Ewet Ben Sahin Ne Wardı Ben : Benim Kıza Sulanyormuşsum Duyduguna Göre Sahin : Senin Kız Arkadaşın Kim Ben : Adı Simge Suadiye Lisesinde Okuyor Sahin : yok Abi O benim Sadece Arkadaşım Ben : BAk SAhin Küçük Yaşta Hapislkere Girdim O Kıza Yan BAkarsan Seni Vururum.. Sahin : Yok Abi Öyle bişey Yalan Yüzleştir Onu Diyenle : Ben KEs Lan ŞAhin Sulanmıcaksın O kıza Sahin : Abi Ben SAten Kızlara Falan Sulanmam Ben Bu Sene Öss Ye Girecemde Ona HAzırlanıyoru Ne Kızı
işte bu sahneden sonra dayanamadım bastım kahkayı :D:D:D
telefon kayıtlarını bi alsaydım matrağa bakın siz :D
Bomba Sapıklıklar YApacam bu yıL :D Her Telefon Sesi Duydugunuzda Benden şüphelenebilirsiniz :D
-
o günde sahinin kız arkadşaına birileri sulanıomus pisliğin biriymiş :D salak sahinde beni o zannetmiş bir korkuo abii banda alsaydım warya gülmekten ölürdünüz ya :D
-
zuhauhauahahua öldürdü beni adam ya şahin buna "yok valla ben dersnaeye kızlara bakmaya diyil okumaya gidiyom abi" demiş pauhahahau adam ders yapmaz karı kızdan başka işi gücü yok :))
bide benim enderi meşur işletmelerim wardır bigün traineryou,desertsun ben sözleştik aradık bunu bizi içeri alıyolar tek tek diye eve gitmioz kaçtık sende kaç demişler bu inanmamış dediler bana sende ara...
ben: ender bana bak sakın panik yapma ben ilkin bizi içeri alıyolar eve polisler falan gelmiş beni sormuşlar soruşturma açılmış göz altına alınıyoruz tek tek
ender: eeee.. abi şakamı yapıyon?
ben: yok olm trainer, desert falanda almışlar sor onlara
ender: abi hadi yaa... tüh napıyım şimdi ben?
ben: (güldüm burda sıçtım anladı) olum ben şuan kayışdağındayım eve gitmem artık
ender: abi işletiyonuz demi beni ? he ? he?
ben: sen bilirsin olm gitme sakın eve
ender: eee gitmiyim en iyisi lan dur ben bi holy i arıyımsonra holy i aramış öğrenmiş holy de hemen sölemiş yok lan şakadır diye :)
bi arada sırplar bu enderla olaylaır wardı ender diye bizim hakanı aramışım diom senin götüne koyacaz delecez seni biz sırpız şuyuz buyuz delerim seni kapamıştı suratıma :)
-
muhahhahh abi koptum ya. Joseph Joseph misali. :D
