Telefon Tavsiyesi
-
5230 Kullanıyordum Genel olarak memnundum Şuan onu başka bir arkadaşıma satmış bulunmaktayım ve 500 liraya kadar bütcem var telefon tavsiyesi istiyorum
Nokia ve Samsung tercihimdir 5230umu aratmasın yeter. -
önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp
sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..
-
OdiN bunu yazdı:
-----------------------------
önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp
sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..
-----------------------------baktım fakat bütceme uygun konu yok ve aradaıgım markalar değiller
-
ErzinCanLee bunu yazdı:
-----------------------------
OdiN bunu yazdı:
-----------------------------
önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp
sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..
-----------------------------baktım fakat bütceme uygun konu yok ve aradaıgım markalar değiller
-----------------------------daha önce yaptığım bi telefon tavsiyesi olucak
Samsung S5233w umarım işini görür hocam piyasa değeri 350 falan
