folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telefon Tavsiyesi



Telefon Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    5230 Kullanıyordum Genel olarak memnundum Şuan onu başka bir arkadaşıma satmış bulunmaktayım ve 500 liraya kadar bütcem var telefon tavsiyesi istiyorum

    Nokia ve Samsung tercihimdir 5230umu aratmasın yeter.


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp

    sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    OdiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp

    sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..


    -----------------------------

    baktım fakat bütceme uygun konu yok ve aradaıgım markalar değiller


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    ErzinCanLee bunu yazdı:
    -----------------------------

    OdiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce bi http://www.tahribat.com/Search.asp

    sonra sor hocam yüzlerce konu açıldı yakın zamanda..


    -----------------------------

    baktım fakat bütceme uygun konu yok ve aradaıgım markalar değiller


    -----------------------------

    daha önce yaptığım bi telefon tavsiyesi olucak

    Samsung S5233w umarım işini görür hocam piyasa değeri 350 falan

Toplam Hit: 549 Toplam Mesaj: 4