folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Telefon U Sürekli Şarj Da Tutmak Hk.



Telefon U Sürekli Şarj Da Tutmak Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo

    Hem öncelikle ben merak ettiğim için hemde diğer arakdaşların bilgilenmesi için soruyorum.

    Sabah ofise geliyorum telefonu pcden usb ye bağlıyorum haliyle sarj oluyor doluyor. Bu şekilde akşama kadar  sarj dolu şekilde tutmak telefona&bataryaya zararı olurmu ? siz ne düşünüyorsunuz

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    telefona bilmemde 

    bataryayı günden güne yiyip bitiriyor . yeni telefonlarda bişey olmaz diyorlarda sonuçta bi dolup boşalma sayısı var .atıyorum 5,000 dolum sonra yarılanıyo ömrü


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Bildiğim kadarıyla lityum ion piller şarj işlemi tamamlandığında kendisini şarja kapatıyor ve cihazda direk elektrikten çalışmaya başlıyor.

    Yani bir yandan dolup bir yandan boşalma olayı yok.

    Öyle bir durum olsa, yaklaşık 3 senedir pirize takılı ve şarjda olan laptop'umun bataryası çoktan ölmesi gerekiyordu, ama pilli bir şekilde her türlü 2.5 saat çalışıyor..

    Bende senin gibi zamanında merak edip araştırmıştım, sistem dediğim gibi işliyormuş..

    Yoksa bizim aklımıza gelen, koskoca firmaların aklına da çoktan gelmesi gerekiyor zaten :))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bir şey olmaz. Fakat şarjdayken telefonla uğraşmak sakat iş. Telefonu ısıtıyor vs. O yüzden şarj aletleri eskisi gibi uzun yapılmıyor. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Dolup boşalma sayısı var atıyorum 5000 diyen arkadaşım, telefon sarjdayken nasıl boşalıyor ? 

    Akıllı telefonlarda bataryayı tam bitirmeden, hatta kritik seviyeye düşürmeden şarja takmak gerekiyor. Sabaha kadar sarjda durmasının herhangi bir zararı yok, hatta telefon sarjdayken oyun bile oynayabilirsiniz ki zaten akıllı telefonlar bu şekilde kullanım için üretiliyor.


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    Bildiğim kadarıyla lityum ion piller şarj işlemi tamamlandığında kendisini şarja kapatıyor ve cihazda direk elektrikten çalışmaya başlıyor.

    Yani bir yandan dolup bir yandan boşalma olayı yok.

    Öyle bir durum olsa, yaklaşık 3 senedir pirize takılı ve şarjda olan laptop'umun bataryası çoktan ölmesi gerekiyordu, ama pilli bir şekilde her türlü 2.5 saat çalışıyor..

    Bende senin gibi zamanında merak edip araştırmıştım, sistem dediğim gibi işliyormuş..

    Yoksa bizim aklımıza gelen, koskoca firmaların aklına da çoktan gelmesi gerekiyor zaten :))

    o direk elektrikten çalışma olayı her laptopta olan bir özellik değil hocam.. keşke her cihazda olsa..

Toplam Hit: 951 Toplam Mesaj: 6