Telefon Yada Vın Üzerinden Toplu Sms Gönderme (PC Den)
-
Merhaba üstadlar bilgisayar üzerinden exceldeki numaralara toplu olarak sms göndermek istiyorum. bunun için usb ile bağlayacağım bir telefon yada vın üstünden tanımlanmış sms paketi kullanmak istiyorum. internette 1-2 yazılım buldum ama desteklediği modeller baya geride kalmış durumda. Güncel ve ücretsiz buna benzer yazılım bilen varmı acaba ?
https://www.mercanyazilim.com/sms_programi.html
-
turkcell mesaj üssü
-
You can download the file here:
Bulk.SMS.Sender.2.8.(10.phones).Cracked-REPT.rar
https://yadi.sk/d/cSt5nR_4Ti9cc
zamanında forumda paylaşmışti biri
-
Bireysel hattına tanımlı sms paketinden toplu gönderim yapamazsın, operatörler buna izin vermiyor. Hattı askıya alıyor.
Data adetine göre toplu SMS servislerinden birinden uygun fiyatlı gönderim yapabilirsin.
Bu arada KVKK tarafı çok sıkıntılı, kullanıcıdan izin almadıysan çok faiş cezaları var ki bu aralar devletin kasası boş olduğundan her şikayete ceza yağdırıyorlar (kendi şikayetlerinden biliyorum).
-
yolbulucu bunu yazdı
You can download the file here:
Bulk.SMS.Sender.2.8.(10.phones).Cracked-REPT.rar
https://yadi.sk/d/cSt5nR_4Ti9cc
zamanında forumda paylaşmışti biri
Bu yeterli,
Ama zamansal olarak sıkıntı 30 saniyede 1 attır mümkünse 2 hat kullan, haa bide tr dil ayarına bak
Bana gelen bedava sms paketlerinden yapmıştım zamanında ama halen yermi bilemedim, başlıklı sms alsan daha ucuza gelir
KaptaN tarafından 17/Nis/22 12:04 tarihinde düzenlenmiştir -
PanxeR bunu yazdı
turkcell mesaj üssü
hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki
birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim
-
GoQaN bunu yazdı
Bireysel hattına tanımlı sms paketinden toplu gönderim yapamazsın, operatörler buna izin vermiyor. Hattı askıya alıyor.
Data adetine göre toplu SMS servislerinden birinden uygun fiyatlı gönderim yapabilirsin.
Bu arada KVKK tarafı çok sıkıntılı, kullanıcıdan izin almadıysan çok faiş cezaları var ki bu aralar devletin kasası boş olduğundan her şikayete ceza yağdırıyorlar (kendi şikayetlerinden biliyorum).
KVKK ceza verebilmesi için önce kullanıcının veri sorumlusuna ulaşıp beni listenizden çıkarın demesi gerekmiyor mu?
Direkt olarak şikayet edip ceza kesilebiliyor mu?
https://www.kvkk.gov.tr/Icerik/2063/Sikayet-Hakki
"İlgili kişinin şikayet yoluna başvurulabilmesi için ilk olarak veri sorumlusuna Kanunun 13. maddesi uyarınca yapmış olduğu başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya 30 gün içinde başvuruya cevap verilmemiş olması gereklidir. İlgili kişilerin veri sorumlusuna başvurmadan doğrudan Kurula şikayet yoluna gitmesi mümkün değildir."
-
yalinyalniz bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
turkcell mesaj üssü
hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki
birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim
Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D
-
end bunu yazdıyalinyalniz bunu yazdı
hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki
birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim
Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D
eski olsa bu kadar önermez kimse, madem öneriyor eski olmazdı .d
-
yalinyalniz bunu yazdıend bunu yazdıyalinyalniz bunu yazdı
hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki
birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim
Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D
eski olsa bu kadar önermez kimse, madem öneriyor eski olmazdı .d
Meslek hastalıkları işte. Emekli albay hesabı :D
