folder Tahribat.com Forumları
linefolder Mobil Programlama
linefolder Telefon Yada Vın Üzerinden Toplu Sms Gönderme (PC Den)



Telefon Yada Vın Üzerinden Toplu Sms Gönderme (PC Den)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    Merhaba üstadlar bilgisayar üzerinden exceldeki numaralara toplu olarak sms göndermek istiyorum. bunun için usb ile bağlayacağım bir telefon yada vın üstünden tanımlanmış sms paketi kullanmak istiyorum. internette 1-2 yazılım buldum ama desteklediği modeller baya geride kalmış durumda. Güncel ve ücretsiz buna benzer yazılım bilen varmı acaba ? 

     

    https://www.mercanyazilim.com/sms_programi.html

     


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    turkcell mesaj üssü 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    You can download the file here:

    Bulk.SMS.Sender.2.8.(10.phones).Cracked-REPT.rar

    https://yadi.sk/d/cSt5nR_4Ti9cc

    zamanında forumda paylaşmışti biri


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoQaN
    GoQaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2015
    Erkek

    Bireysel hattına tanımlı sms paketinden toplu gönderim yapamazsın, operatörler buna izin vermiyor. Hattı askıya alıyor.

     

    Data adetine göre toplu SMS servislerinden birinden uygun fiyatlı gönderim yapabilirsin.

    Bu arada KVKK tarafı çok sıkıntılı, kullanıcıdan izin almadıysan çok faiş cezaları var ki bu aralar devletin kasası boş olduğundan her şikayete ceza yağdırıyorlar (kendi şikayetlerinden biliyorum).

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    You can download the file here:

    Bulk.SMS.Sender.2.8.(10.phones).Cracked-REPT.rar

    https://yadi.sk/d/cSt5nR_4Ti9cc

    zamanında forumda paylaşmışti biri

    Bu yeterli,

    Ama zamansal olarak sıkıntı 30 saniyede 1 attır mümkünse 2 hat kullan, haa bide tr dil ayarına bak 

    Bana gelen bedava sms paketlerinden yapmıştım zamanında ama halen yermi bilemedim, başlıklı sms alsan daha ucuza gelir

    KaptaN tarafından 17/Nis/22 12:04 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Deleted001
    Deleted001's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2020
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    turkcell mesaj üssü 

    hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki

    birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venedikli
    venedikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2015
    Erkek
    GoQaN bunu yazdı

    Bireysel hattına tanımlı sms paketinden toplu gönderim yapamazsın, operatörler buna izin vermiyor. Hattı askıya alıyor.

     

    Data adetine göre toplu SMS servislerinden birinden uygun fiyatlı gönderim yapabilirsin.

    Bu arada KVKK tarafı çok sıkıntılı, kullanıcıdan izin almadıysan çok faiş cezaları var ki bu aralar devletin kasası boş olduğundan her şikayete ceza yağdırıyorlar (kendi şikayetlerinden biliyorum).

     

    KVKK ceza verebilmesi için önce kullanıcının veri sorumlusuna ulaşıp beni listenizden çıkarın demesi gerekmiyor mu?

    Direkt olarak şikayet edip ceza kesilebiliyor mu? 

    https://www.kvkk.gov.tr/Icerik/2063/Sikayet-Hakki

    "İlgili kişinin şikayet yoluna başvurulabilmesi için ilk olarak veri sorumlusuna Kanunun 13. maddesi uyarınca yapmış olduğu başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya 30 gün içinde başvuruya cevap verilmemiş olması gereklidir. İlgili kişilerin veri sorumlusuna başvurmadan doğrudan Kurula şikayet yoluna gitmesi mümkün değildir."

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    yalinyalniz bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    turkcell mesaj üssü 

    hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki

    birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim

    Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Deleted001
    Deleted001's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2020
    Erkek
    end bunu yazdı
    yalinyalniz bunu yazdı

    hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki

    birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim

    Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D

    eski olsa bu kadar önermez kimse, madem öneriyor eski olmazdı .d

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    yalinyalniz bunu yazdı
    end bunu yazdı
    yalinyalniz bunu yazdı

    hocam ucuz olsa anlayacağım da bu zıkkım pahalı, netgsm gibi çok daha ucuz çözümler varken buna o parayı vermeye ne sebep olabilir ki

    birkaç kere mesajını gördüm konularda bunun hakkında, ondan sormak istedim

    Eski Turkcell çalışanı olduğu bariz değil mi? :D

    eski olsa bu kadar önermez kimse, madem öneriyor eski olmazdı .d

    Meslek hastalıkları işte. Emekli albay hesabı :D


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
Toplam Hit: 2235 Toplam Mesaj: 10
sms