Telefona Format Atmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Aq bi arkadaş gidip telefonuna bir yerde format attırıp bişeyler yüklemiş çocuktan dünyanın parasını almışlar... Bari bizim tarikattakiler böyle yapmasınlar:ü

    Telefona iki şekilde format atılır.

    1) Soft Format (Güvenlik kodu gerekli): Telefona *#7370# yazıyoruz. Karşımıza "Tüm orjinal telefon ayarları geri yüklensin mi? Telefon kapanıp açılacak" diye yazı çıkacak. Evet bastığımızda sizden güvenlik kodunu isteyecektir. Güvenlik kodonu girip bekleyeceğiz. Telefon açılıp kapanacaktır. Hepsi bu kadar.

    2) Hard Format (Güvenlik koduna gerek yok): Bu yöntem en sağlam yöntemdir. Gelelim yapılışına. Telefon kapalı haldeyken 3 + * + yes tuşlarına basılı tutun, sonra kapatıp açma tuşuna basıyoruz ve bu dört tuştada elimiz basılı kalıyor. Ekrana "Formatting" yazısı gelene kadar elimizi kaldırmıyoruz. Formatting yazısı çıktığı an tuşlardan elimizi kaldırıp bitmesini bekliyoruz. Bu da bu kadar.

    NOT: 1) Sadece telefon hafızasını silecektir. Bu yüzden telefon hafızasının (Rehber,ajanda,telefona attığınız resim melodi videolar,notlar) yedeğini alınız.
    2) Hafıza kartınıza hiç bir etkisi yoktur. Yanlız hafıza kartınızda yüklü bazı program veya oyunlar formattan sonra çalışmayabilir. Yeniden yüklersiniz.
    3) Formatı atarken şarjın en az yarısının dolu olması gerekiyor. Aksi taktirde bir daha format atamayabilirsiniz.

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    puahaha:99 gecen gün benim enayi arkadaşı kazıklamışlar format için 25 milyon koymuş ökküz:9

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Aq aslında bu enayiler olmasa biz açlıktan ölürdük haa...

    Alın müridler buradanda java oyun yükleyin. Java ama güzel...Dosyada 579 tane Java oyun var.....

    ve bu dosyayı HİÇ bir yerde bulamasınız...!

    http://rapidshare.de/files/14961186/579oyun_jar_.rar.html

    Şifresi: Türkiyem

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    hoca helal sana be bende nezamandır telefona oyun yüklemek istiyordum pc başında kalkmadıgım için ne ise kalkmaya gerek kalmadı:9 tşk..

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bu deyerli paylaşımlar için Allah razı olsun!

    F.K.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Cülemizden bakın bu da güzel bişey... Yükleyin tele 3 boyutlu dünya haritası:

    http://rapidshare.de/files/1522213/Earth_Explorer_by_chawush.sis.html

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadas ...senin bu denedigin .icad bi ise yaramiyor ..

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    deliboran17 :

    aynen :D ikisinide denedim bi bok olmadi =)

    the one and only yaramaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    Kardeş yalnız bu hard formatın telefondan telefona tuşları deişir...söyliyim dedim..kolay gelsin..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    nokia 66** serilerin hepsinde calsiyor.

    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    s60 olan nokia ların çoğunda diyelim..7610 da da olur mesela. <6610> da çalışmas;)
Toplam Hit: 1456 Toplam Mesaj: 11