Telefonda MSN & Mail Hack :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    Telefondan Simdi Nasil Msn & Mail Hacklicem die dusunen arkadaslarimiz var :) Ben Bu Yolla Neler Hackledim :) Cok Basit Bir Olay .


    Simdi Siz Msn e Giriyorsunuz Sonra Cikiyorsunuz . Arkadasiniza Soruyorsunuz Girmek istiyomusun diye zaten genelde versene bende giriyim derler ozellikle kizlar girdikten sonra eve gidene kdr kendi msninize girmiyorsunuz. sonra eve gittiginizde genelde agile messenger kullaniosunudur . Eve gittikten sonra telefondaki programla wisend weya telefonun icindeki dosyalari gosteren bi programla agilemessenger dosyasina girip AM2Prefenrces.xml adli dosyayi bluetoothla veya data kablosuyla bilgisayara gonderip o dosyayi aciyorsunuz sifreyi buldunuz ... geriye kullanirmisiniz sifreyi degistirirmisiniz bilmem :)


    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    dost kazığı diye buna derim :)

    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhacker
    blackhacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    SAĞOLASIN YA SÜPERMİŞ!


     


    İNSANLAR EĞLENİRKEN ÖLÜMÜ DÜŞÜNMEZLER AMA ÖLÜM ONLARI ASLA UNUTMAZ!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    valla cok ise yario :)


    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    symbian lı telefonum olursa denerim

    kendinize ayığ olunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ege
    ege's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    kardesler su konuda bı yardımcı olun lutfen agile messenger ı yukledim tlfna fakat msn e baglanamadım baglantı ayaralrım yuklu degıl cunku bu ayarları tamamlayıp tlfdan onlıne olduktan sonra nokıa pc suit ile tlfna baglanırsam AM2Prefenrces.xml dosyasını nereede bulabilirim dedıgım gıbı baglantı ayarlarım olmadıgı ıcın baglanamadan pc suıt ıle dosyayı tlfda bulmadım..
Toplam Hit: 1913 Toplam Mesaj: 6