Telefondan Uydu
-
S.a
Anladıgım kadarıyla bu eleman telefondan uydu gıb bı sey yaptı baya hosuma gıttı ama anlamadım nie boyle bı sey yaptı :)
aha video burda
http://www.youtube.com/watch?v=LY8Wi7XRXCA -
A.S
telefonu wireless anten olarak kullanıyor.
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------A.S
telefonu wireless anten olarak kullanıyor.
-----------------------------neden ki :)
-
hodja onu nası yaptı a.k direk cat5 i telefona dolayıp ucunu soktu pc ye
hoba çok çekermi acaba o denemek lazım
-
telefonlarda rf (radyo frekansı) ile çalışır wireless ta rf ile çalışır burda telefonun rf sinyallerini toplamasını sağlıyor aynı şebeke bulur gibi wireless modemleri buluyor cat5 bağlantısınıda nasıl yapmış bilmiyorum
-
Çok basit bir mantık daha önce de buraya yazmıştım.
Bir canağı folyo ile sararak anten vazifesi aldırıyor. cat5 i telefona takmıyor sarıyor. Ethernet girişine takıyor sanırım şase gibi bir mantık kurdu orda çünkü ethernet yinede not connected gösteriyordu.
Telefonun siyalleri net toplamasını sağladı.

-
denedim olmadı :S adam motorola v400 le deniyodu ben onu bulamadım mot.v3 , mot.k2 bide 6630 la denedim olmadı :S
-
fakede olabilir.bende denedım olmadı a.q :)
Toplam Hit: 713 Toplam Mesaj: 8
