folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Telefonla Gprsten İnternete Bağlanmak



Telefonla Gprsten İnternete Bağlanmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Müridler Nokia 6681 telefonum var. Turkcell kullanıyorum. Dizüstünden gprsi kullanarak internete nasıl girebilirim? Telefonun usb kablosu var. Bluetooth dongle da mevcut. Turkcell connect yazılımını kullandım telefonu bulamadı. Telefonun kendi CD si yanımda değil. Yanlış hatırlamıyorsam çevirmeli bir bağlantı kurup *# li bir numara yazıp telefondan bağlantı gerçekleştirebiliyorduk.

    Kısacası en basit şekilde nasıl bağlanabilirim. Hangi ayarları yapmam gerekir? Detaylı anlatırsanız sevinirim.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    hoca turkcell connect kartın varsa telefona ihtiyacın olmaz ki ne iş

    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    sanırım telefondan internete girip bilgisayara baglayıp bilgisayardan internette dolaşmayı merak ediyosun.?

     

    bizim arkadaş bu turkcellin 30kontora 2 ay 100mb şeyinden almış usb yi takıyor ağ ayarlarından birde telefonun yazılımını basitçe tanıtıyosun otomatik baglanıyor.

    arkadaşın kendisi bilgisayardan pek anlamayan birisi bir adet cd ve bir adet google ile işi çözebiliyorsa azcık araştırma ile başarabilirsin. yane böle birşeyin kolay oldugunu söylemek istedim neticede.


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanırım telefondan internete girip bilgisayara baglayıp bilgisayardan internette dolaşmayı merak ediyosun.?

     

    bizim arkadaş bu turkcellin 30kontora 2 ay 100mb şeyinden almış usb yi takıyor ağ ayarlarından birde telefonun yazılımını basitçe tanıtıyosun otomatik baglanıyor.

    arkadaşın kendisi bilgisayardan pek anlamayan birisi bir adet cd ve bir adet google ile işi çözebiliyorsa azcık araştırma ile başarabilirsin. yane böle birşeyin kolay oldugunu söylemek istedim neticede.


    -----------------------------


    Hocam özetle telefonu modem olarak kullanmak istiyorum. Bende de haftalık 50 MB tarife var.  Bunu daha önce Turkcell connect yazılımı ile yapmıştım. Yazılımı yükleyip telefonu bağladığımda direkt girdim nete. Ama şimdi program telefon bulunamadı diyor. Olay basit bişi haklısın ama ters giden bişiler var.

    Kaldı ki bunun başka yolları da mevcut. Bluetoothla bağlanma falan. Ama bitakım çevirme numarası kod ayar vs gerekiyor bildiğim kadarıyla. Google da arayayım dicem ama lanet yurtta sürekli internet kesiliyor. GPRS istememin bi nedeni bu. Yapılacak zibilyon tane rapor iş vs var çoğu aksamaya uğradı :| Bu mesajı da telefondan yazıyorum...


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Müridler sorunum halloldu. Bluetooth üzerinden internete girebiliyorum. Nasıl yapıldığını sizlerle paylaşayım dedim. Belki bigün lazım olur.

     İlk olarak Aygıt Yöneticisinden Bluetooth Modeme çift tıklayıp "Gelişmiş" sekmesinden şu komut satırını giriyoruz:( at+cgdcont=1,"IP","internet" ) parantezler yok tabi ki. Oradaki 1 rakamı CID no olup bazı telefonlarda, telefonun içindeki GPRS ayar sırasına göre değişebilir. Motorola ve Ericsson'da böyleydi, Nokia ve Siemens'de ise sorun yok, aynen bu şekilde devam... Daha sonra ise normal dial-up bağlantıdaki gibi çevirmeli bağlantı oluşturarak ayarını yaptığımız bluetooth modemi default modem olarak seçeceğiz. Kullanıcı adı ve şifre boş kalacak, çevirilecek no kısmına ise *99***1# yazılarak bağlantı gerçekleştirilir.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
Toplam Hit: 1248 Toplam Mesaj: 5