Telefonlarda..
-
Bölümlerin üzerine gelince normalde ansayfa fln çıkar e63te çıkmıyor , neden ?
-
Bölümler derken ? ana sayfa derken ?
-
TbT telefonlar için yazılmadı sanırım ondan :)
bendede olmuyo için rahat olsun :)
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
TbT telefonlar için yazılmadı sanırım ondan :)
bendede olmuyo için rahat olsun :)
-----------------------------işte yapsa güzel olur :D
-
öyle şey olmaz, telefonunda flaş desteği olması lazım, bırak o flaş menüyü sayfa düzgün gözüküyorsa şükret..rene hocanın bi el atmasını bekliyoruz wap sayfasına :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
öyle şey olmaz, telefonunda flaş desteği olması lazım, bırak o flaş menüyü sayfa düzgün gözüküyorsa şükret..rene hocanın bi el atmasını bekliyoruz wap sayfasına :)
-----------------------------orası flash ile yapılmamış ki flash desteği olması gereksin. javascript var orda.. ayrıca bende de e63 var , dogrudur nokia nın kendi browseri göstermeyebilir ama skyfire ile denemek lazım her zaman.
-
opera yükleyip javascripti etkinleştirip dene hocam
