folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telefonsuz Adsl Bağlantısı



Telefonsuz Adsl Bağlantısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Kocaeli Hakem Heyeti, Türk Telekom'un ADSL'in yanında telefon hattını bağlama mecburiyetini reddeti. Heyet, bir vatandaşın şikayeti üzerine, "Telekom'un alt yapısı telefon bağlamadan ADSL hizmeti verebilir. Bu yüzden tüketicinin istemesi durumunda sadece ADSL'yi bağlayacak." kararını verdi. ADSL hattı kullanan 7 milyona yakın vatandaş, hiç telefonu kullanmasa bile ayda 12 YTL sabit ücret ödemek zorunda.

    Kocaeli'de ikamet eden Yunus Abdullahoğlu isimli vatandaş, 2005 yılında ADSL'ye başvurdu. Evine çekilen 1878011035P nolu ADSL hattın yanında 233 45 45 nolu telefon da bağlandı. Telefonu hiç kullanmadan her ay 12 YTL civarında sabit para ödeyen Abdullahoğlu, Türk Telekom Kocaeli Alemdar Şubesi'ne ADSL hattının kalması ve telefon hattının iptal edilmesi için dilekçe verdi. Olumsuz cevap alınca 10 Ocak 2007 tarihinde Kocaeli Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurdu. Heyet, yaptığı incelemede 12 Mart tarihinde şu kararı verdi: "Bilirkişinin teknik raporunda Türk Telekom'un altyapısının sabit telefon olmadan da ADSL kullanımına müsait olduğu görülmüştür. Bu yüzden 4077 sayılı kanunun 5'inci maddesi gereğince bir mal veya hizmetin satışı başka bir mal veya hizmetin satın almasına bağlanmayacağından tüketicinin telefon hattının iptali talebinin haklılığına, Türk Telekomu'un hattı iptal etmesine karar vermiştir."

    Bu kararı alan Abdullahoğlu, 04 Mayıs tarihinde heyetten aldığı kararla birlikte Telekom'a tekrar bir dilekçe ile başvurdu. Aradan geçen 11 günlük süre içinde cevap alamayan Abdullahoğlu, olumsuz cevap alınması durumunda icra yolu ile tekrar başvuruda bulunacak.
    Telekom'un bu uygulamayı yürürlüğe koyması durumunda binlerce kişi bu kararı emsal göstererek telefon hattını iptal ettireceği tahmin ediliyor.

    haber sitesinden alıntı değildir mail geldi kocaeliden arkadaştan  böyle giderse kapatırım daha iyi cep telefonunu boşuna kullanıyoz o zaman


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ya zaten son zamanlarda bu faturalar cok kabarık gelio aq su tarifeler yüzünden  sehirici ile sehirdısını  aynı yaptılar sehir içi konusanlar ayvayı yedi

    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selam
    Selam's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    bu nezamn yururluye gecer acaba .. bnce tel.siz daha eii oLurr. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    bbızım de evde 2 hat var ::W  1 hat adsl bağlı hiç kullanılmıor 12 13 15 :d gelior
Toplam Hit: 1473 Toplam Mesaj: 4