Telefonsuz Adsl Dönemi Başladı Mı?
-
hocalar geçenlerde 1 ocak 2010 tarihinden itibaren başlanıcak dendi. fakat ttnetin sitesi dahil hiçbiyerde buna dair bişey göremedim :/ 4 ocak oldu 4 gündür kimse bişey demedi. bilen biri var mı?
-
"EVET" diye etrafta reklamlar dönüyor ne oldugunu açıklamıyolar o olsa gerek
-
Tahminimce o "EVET" olayı, WEB TV yada benzeri bir hizmetle alakalı. Bilgisayardan internet üzerinden yerli yabancı TV kanallarını izleyin, film kiralayın izleyin, vs ....
Yalın ADSL'e gelince, henüz başlamadı diye biliyorum.
-
nisan ayı itibariyle başlıcak diye biliyorum
-
evet türkiyenin bazı yerlerinde türksat uydu net var. ben bu p.tesi başvuru yapıcam. ttnete küfrede ede bi hoş oldum iyice. sınırsız 36 lira + kablolu tv 7 lira aylık. kotalı yaparsanız kullandığınız kadar para ödüyonz ttnet gibi kullan kullanma 29 lira hesabı deil
