Telekom Fatura Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar benim adsl borcundan dolayı kapanmıştı (3 fatura 150 ytl ) bugün akşam 5:00 (17:00) de yatırdım ama adsl destek hattını aradığımda fatura ödenmedi gözüküyormuş.Acaba mesai saatleri dışında yatırdığım için mi açmadılar?Bu konuda bilgisi olan varsa ve yazarsa seviniriz ailecek :D Kalın sağlıcakla...


    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    yarın açılır

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
     borcundan dolayı kapalı demişlerdi adsl destek hattından ama yatırmaya gittiğimde veznedeki hatun şuan adsl hizmetiniz açık demişti???

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Bide benim hat ev telefonundan ayrı yani evde 2 hat var biri normal ev telefonu için diğeri adsl için benimkisi yani.şimdi her ay adsl dışında ayrı bir faturada zarttan zurttan vergi borçları içeren sanki telefon kullanıyormuşum gibi a.q.her ay nerden baksanız 15 ytlde ona gidiyo.sorum şu bunu ortadan nasıl kaldırabilirm.ben telefon kullanmıyorum sadece internet için hat ama tel faturasıda geliyo ????

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    armagedon
    armagedon's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Para Merkezdeki Makinada Yatırılmıs Olarak Görününce açılır Dert Etme..


     


    İnsan Gibi Yaşa...Adam Gibi öL..! Ekmeğini Böl.. Vatanını Böldürme..!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    adsl istiyorsan zike zike ödüyecen tel vergisini...ama kablonet adsl ye başvurursan tel i iptal ettirirsin...öyle olur.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    sağolun beyler Allah razı olsun hepinizden .Computerwolf bu dediğin kablonet adsl olayını biraz daha açarmısın yabancıyım bu konulara olursa ona geçelim.böyle 15-20 ayrı ödeyeceğime sınırsıza geçerim daha iyi a.q.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvettte
    corvettte's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeş pardon da nie duvardan evinizin telefon numarası için ikinci bi giriş açtırmıyon.Şu anki hattı da kapattırırsın!?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    temmuz 25 ten beri fatura gelmiodu bana da
    onların gavranacağı yok ben davrandım gittim yatırdım
    faturayı gönderdiklerini sölediler halbuki bana fatura falan gelmedi hiç hattımı da kesmediler hiç
    acaba yatırmasam ne olurdu ???

    Bu niymiş la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    by_medcezir bunu yazdı:



    sağolun beyler Allah razı olsun hepinizden .Computerwolf bu dediğin kablonet adsl olayını biraz daha açarmısın yabancıyım bu konulara olursa ona geçelim.böyle 15-20 ayrı ödeyeceğime sınırsıza geçerim daha iyi a.q.


    Kablonet adsl hakkında bir broşür okumuştum.Onu anlatmayayım,onun yerine biraz araştırdım ve bir kaynak buldum,burdan bakabilirsin


    http://turk.internet.com/haber/yazigoster.php3?yaziid=14155


    http://www.kablonet.com.tr/knet/


    Fiyatlar ise şöyle;




    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 1419 Toplam Mesaj: 10