Telekoma Bi Kafa Daha !
-
resme bakın beyler. :S net öel bi yavaşladı ki google bile zor açıodu. zarzor speedtesti açtım. o testi yaparken bende botlarla counter oynuodum
sonuç :
-
O kadarda uzun boylu değil , bende kullanıyorum 5 sendir adsl hiç bu kadar uçurum görmedim. Ttnet yetkilisi edasıyla " sende worm / bot olabilir " diyerek kestirip atıyorum... Başka bir nedeni yok bunun. Kablolarını düzenle , netlimiter pro 2 kur adam gibi izle bide sniffer kur kullanımda bir veri alış / verişi yok ise bu kadar farkla hız düşümü olması mantık dışıdır.
-
Adsl hattını köpekbalığı ısırdı dalgıçlar düzeltmeye çalışıyorlar.
Telekor.
-
valla bizim adslede bişiler oldu baksanıza :S(normalde 256k)
http://img158.imageshack.us/img158/9307/untitled4nt4.png
-
yahu bunda test ederken int. baglantısını kullanmayınız diyor :S
-
2 modem var 2sinide denedim. + daha bu sabah format bastım pcde yüklü olanlar sql server nod32 msn counter
-
ttnete benımde ayagım gırsın
-
3 gün içerisinde 750 mb dowland yapmışım inanamadım amk çocukları bizi kekliyorlar amkduklarım geçicem smile odaha kötü diye bilgi aldım ne yapcağımı şaşırdım ya :(
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------valla bizim adslede bişiler oldu baksanıza :S(normalde 256k)
http://img158.imageshack.us/img158/9307/untitled4nt4.png
-----------------------------yok artık lebrom :D
-
bkz http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=turk+telekom+dalgiclari
Birde 256lar 1024 olacakmı diyenler www.nolur.com dan ayrıntılı bilgi alabilirler. -
ahanda speed test :D
http://img183.imageshack.us/img183/304/untitled6tg4.png :D:D:D
