Teleport Pro Hakkınnda?
-
siteyi indirdigimizde inen dosyaları hangi programla açıyoruz yardımcı olurmusunuz
-
inen dosyayi internet explorer / firefox / opera gibi istediğin herhangi bir internet tarayıcısı ile açabilirsin.
-
internet explorerı seçtigimde devamlı açmakmı kaydetmekmi istiyosunuz diye soru çıkıyor
-
Abi senin belirlediğin bir klasöre site içeriğini aktarıyor..O klasöre girip normal tıklayarak açıyorsun :) Acaba bi hata mı yaptın?
html dosyalarını, resim dosyalarını falan atıyor klasöre sen de ordan normal açıyosun :)
-
iyide dosya uzantısı ne yaz ki ona göre proğram önerelim.
-
teleport pro
benim kullandigim donemde sirf html olarak indiriyordu. yada ben html sitesi indirdim. dosya uzantilari html olurdu resimler dosyalar (mp3 rar) indirirdi hep. -
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
iyide dosya uzantısı ne yaz ki ona göre proğram önerelim.
-----------------------------
Yok abü sanırım bi yerde hata yapmış arkadaş..Sitedeki uzantı neyse o şekilde indiriyor..
.asp leri falan .asp.html yapıyo o kadar.. -
alp bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
iyide dosya uzantısı ne yaz ki ona göre proğram önerelim.
-----------------------------
Yok abü sanırım bi yerde hata yapmış arkadaş..Sitedeki uzantı neyse o şekilde indiriyor..
.asp leri falan .asp.html yapıyo o kadar..
-----------------------------
html ile explorer açması lazım asp yi indiremez :D asp uzantısı olarak indiriyor olabilir belki o konuda bilgim yok ama asp kodlarını değilde html kodlarını indiriyordur o :D -
e buzulcum ben ne diyorum ? :)
".asp dosyalarını .asp.html yapıyor" yani html şeklinde çekiyor..
default.asp => default.asp.html gibi :)
Toplam Hit: 1020 Toplam Mesaj: 9
