folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Teleservice Garanti Hakkında Bir Soru?



Teleservice Garanti Hakkında Bir Soru?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    iyi günler sevgili müridler ben teleservise htc telefonumu bikaç sorundan dolayı gönderdim ve bugün bana gelen mesajda :

    Cihazınız servisimizde değişim cihazı için beklemektedir.   diye bir mesaj geldi bunu pek anlamadım verdikleri kullanıcı adı ve şifreyle teleservise girdiğimde ise Anakart değişimi beklemektedir diyor.Sizce yeni cihazmı gelecek yoksa tamirmi edilecek cihazım?

     


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pawlow
    Pawlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2009
    Erkek

    para iadesi iste hazır değişim kararını almışken yeni cihaz istemiyorum yasal hakkım olan paramı gerin verin lan de... sonrada teleserviceden telefon alma... git telpa al kvk al başarı al ama teleservice alma...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    benim teldede oyle yazıyordu anakartı komple değiştiler :D yalnız harbiden 30 iş günü olmadan alamıyosun telefonu


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hoca telefonun içi değişir kasa aynens gelir

    eskiden negüzeldi gıcır gıcır gönderiyorlardı


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    Hoca telefonun içi değişir kasa aynens gelir

    eskiden negüzeldi gıcır gıcır gönderiyorlardı

    müridler sıfırını veya para iadesini hiçbir şekilde isteyemezmiyim ?


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    up :(


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OnLyGoDCaNStoPMe
    OnLyGoDCaNStoPMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2010
    Erkek
    enesshn18 bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    Hoca telefonun içi değişir kasa aynens gelir

    eskiden negüzeldi gıcır gıcır gönderiyorlardı

    müridler sıfırını veya para iadesini hiçbir şekilde isteyemezmiyim ?

    hayır ben kendi telefonumu 3 kere gönderdim teleservice e

    0 telefon istedim vermediler,telefona bakan adam karar veriyormuş

    para iadesi istedim tüketici mahkemesi kararı istiyorlar

    3.de HTC Müşteri hizmetlerini aradım

    tamir edilmiş gözüktüğü için telefonunuzu alın fakat bir daha olursa servise götürdükten sonra hemen bizi arayın değişim talebinde bulunucağız

    dediler.

    Bi ara bi bahane bulup götürücem bakalım ne yapacaklar.

    Gariptir ki telefonu 3. kere alışımdan sonra hiç sorun çıkmadı.En fazla 2 hafta anakart değişimi bkelerken telefonsuz kaldım.

    pazartesi verip cuma almışlığım bile oldu

     

     

    OnLyGoDCaNStoPMe tarafından 20/Kas/12 19:28 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2523 Toplam Mesaj: 7