folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Teleskop Alacağım Önerileriniz Neler?



Teleskop Alacağım Önerileriniz Neler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    Arkadaşlar fazla abartı olmadan 200 – 250 tl civarında aya baktığımda kraterlerini daha iyi görebileceğim bi teleskop arıyorum önerilerinizi bekliyorum istanbuldan gelecek akrabam var istanbuldan şurdan alabilirsin dediğiniz yerler varsa onlarıda yazın lütfen

    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    Up edeyim bir kere

    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    searh.asp yi açtıktan sonra teleskop yazsan bile bilgi sahibi olabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Uzay-Gozlemi-Icin-Teleskop-Tavsiyesi-111666/1/teleskop/

    http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Teleskop-Is-Gorur-Mu-170930/1/teleskop/

    http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Teleskop-Alinir-Mi-125835/1/teleskop/

     

    oyuncak satan yerlerde istediğin bbasitlerini bulabilirsin. ara sıra bimde bile oluyo 150 liraya falan. anca aya bakarsın ama

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    Teşekkürler

    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
Toplam Hit: 752 Toplam Mesaj: 4