Teli Web Cam Kullanma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaslar bir sorum olcak bende 7610 nokia telefon war simdi bunun kamerasi ile pc'de vebcam olarak kullanabilirmiyim ßole ßi ozellik warmi

    Saygılar....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    kullanırsın bluetoothla ama web cam gibi olmuyo telefondaki görüntü pc geç gidiyo i progla oluyodu softcam adıdur bi bakıyım bulursam koyarım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    Yapmanız gerekenler:
    1.Dosyayı indirin
    2.Zipli dosya içindeki exe dosyayı bilgisayarınıza kurun
    3.Loader.exe dosyasını programın kurulu olduğu klasöre kopyalayın
    *(loader.exe trojan değildir, pc nizin güvenlik ayarlarından veya guard
    programınızın güvenlik ayarlarından kaynaklanan bir durum nedeniyle
    trojan gibi algılanabilir.)
    4. sis uzantılı dosyayı telefonunuza göderin
    5.lodaer.exe ile programı çalıştırp telinizin imei numarasını girin
    6.serial olarak beş tane bir yazın ( 11111 )
    7.loader.exe ile programı bilgisayarda çalıştırın
    8.settings bölümünden selected com prot kısmında yanında "bluetooth" yazan com port'u seçin
    9.telefonunuza kurduğunuz programı çalıştırıp connect'i seçin
    10.tüm bu işlemleri yaparken bilgisayarınızda pc suite veye buna benzeyen tüm uygulamalrı kapatın
    11.Afiyetle kullanın

    Program kendi telefonumda(nokia 6600 v5.27) sorunsuz olarak hala çalışmaktadır.


    Hepinize iyi görüntülü sohbetler dilerim.

    http://www.hemenpaylas.com/download/510837/Mobiola.WebCam.v1.04.S60.zip.html

    ALINTI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    softcam ve remote s60 prolaro ile yaparsın
    remote s60la teli pcye bağlicaksın oradan görüntü alıp softcamde frameyi oraya tutup msn gibi proolarda webcam olarak gösterirsin

    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Cok te$ekküR ederim arkadæ$Lar tahrißat farkI ßu oLuoR gaLißa :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    telfonun imei Numarasını Nasıl örenioduk ????

    www.yesilgrow.com - Growshop
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    *#06# hoca nokia için

    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    eyw...

    www.yesilgrow.com - Growshop
Toplam Hit: 1722 Toplam Mesaj: 8