Teli Web Cam Kullanma
-
arkadaslar bir sorum olcak bende 7610 nokia telefon war simdi bunun kamerasi ile pc'de vebcam olarak kullanabilirmiyim ßole ßi ozellik warmi
Saygılar....
-
kullanırsın bluetoothla ama web cam gibi olmuyo telefondaki görüntü pc geç gidiyo i progla oluyodu softcam adıdur bi bakıyım bulursam koyarım
-
Yapmanız gerekenler:
1.Dosyayı indirin
2.Zipli dosya içindeki exe dosyayı bilgisayarınıza kurun
3.Loader.exe dosyasını programın kurulu olduğu klasöre kopyalayın
*(loader.exe trojan değildir, pc nizin güvenlik ayarlarından veya guard
programınızın güvenlik ayarlarından kaynaklanan bir durum nedeniyle
trojan gibi algılanabilir.)
4. sis uzantılı dosyayı telefonunuza göderin
5.lodaer.exe ile programı çalıştırp telinizin imei numarasını girin
6.serial olarak beş tane bir yazın ( 11111 )
7.loader.exe ile programı bilgisayarda çalıştırın
8.settings bölümünden selected com prot kısmında yanında "bluetooth" yazan com port'u seçin
9.telefonunuza kurduğunuz programı çalıştırıp connect'i seçin
10.tüm bu işlemleri yaparken bilgisayarınızda pc suite veye buna benzeyen tüm uygulamalrı kapatın
11.Afiyetle kullanın
Program kendi telefonumda(nokia 6600 v5.27) sorunsuz olarak hala çalışmaktadır.
Hepinize iyi görüntülü sohbetler dilerim.
http://www.hemenpaylas.com/download/510837/Mobiola.WebCam.v1.04.S60.zip.html
ALINTI
-
softcam ve remote s60 prolaro ile yaparsın
remote s60la teli pcye bağlicaksın oradan görüntü alıp softcamde frameyi oraya tutup msn gibi proolarda webcam olarak gösterirsin -
Cok te$ekküR ederim arkadæ$Lar tahrißat farkI ßu oLuoR gaLißa :)
-
telfonun imei Numarasını Nasıl örenioduk ????
-
*#06# hoca nokia için
-
eyw...
Toplam Hit: 1722 Toplam Mesaj: 8
