Telin İmesi Klonlanmış
-
Arkadaşlar bu akşam telefona (motorola c113a) bir imei numarası yazıyo ve klonlandığını söylüyo cihazımında 30 gün içinde kapatılacağını söylüyo iyide mesajdaki numara ile benim imei nosu aynı değil.Bi yanlışlık olabilirmi yoksa ne yapmam gerekir
-
telefonn kacak fln deilse hani bu kacak telleri 5ytl ye kaydetmek içn bşvurlan yerlere gidp sormanda fayda var.. hiç olmadı git bi gsm operatörü bayiine ynlendirirler sni mtlaka
-
sen telefonu almadan önce sana satan kişi kopyalamış olabilir.. ya da orjinali kopyalamıştır sana sahteyi satmıştır büyük ihtimal..
-
hacı snçta adamn elnde faturası varsa onn içn prblem olmaz
-
telefonu şoparın tekinden almıştım :D
-
sim kartını yakın zamanda başka telefona taktınmı?
-
Büyük ihtimal sim kartını başka bi telefona taktın...
Bu şekildeki uygulama nedir tam olarak bilmiyorum ama eğer telefonun kapanırsa, çaresi yok gidiyor o telefon :)
Ben sırf şerefsizin teki 3310 una benim imeimi klonladı die, 2 ay önce üretilmiş 1.2 milyarlık hp pocket pcmi kaybettim... Hp'ye geri iade edene kadar göbeğim çatladı...
-
arkadaşım şu anda senin imei'yi kullanan başka telefoınlar da var, telefon satıcıları aynı imei yi bütün telefonlara giriyorlar. sonra telekom tespit ettiği anda klonlu diye kapatıyo sadece orjinalı kalıyo. sen git bi 32 10, 33 10 gibi 15-20 YTL'lik bi telefon al. sonra güvendiğin bi telefoncuya git. o telefonun imeisini seninkine çaksınlar. ve o 15*20YTL'ye aldığın telefonu KAPAT' hatta kır at. bidaha kullanma. o zaman telefonun kapanmaz.
-
işin aslı Telekom'da hangi telefon gerçek imei'yi taşıyor anlayamıyor. zaten bundan dolayı o kadar uzun sürmüştü 5ytl işi.
Toplam Hit: 830 Toplam Mesaj: 9
