Telsiz Ve Dürbün

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Telsiz ve gece görüşlü dürbün konusunda tecrübesi olanlar uygun fiyatlarda işe yarayacak (profesyonel olması lazım gerekli değil) ürünler önerebilirse sevinirim.Hangi markalar,alınırken dikkat edilecekler vs.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    telsiz olarak aselsan öneririm dürbünden anlamam 150 liraya süper telsiz satıyor adamlar


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Hangi amaçla kullanacaksın? Beklentilerin nedir?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

     Olgunisik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangi amaçla kullanacaksın? Beklentilerin nedir?


    -----------------------------

    Dağda,ormanlık alanlarda vs. işe yarayacak.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    gece görüşlü dürbün edinmek yasalarca yasaklanmıştır haberin olsun. pmr telsizde de her marka güzel telsiz yapar ben daha sorunlu olanıyla karşılaşmadım. ama şehir içinde kullanabileceğini sanmıyorum çünkü çok fazla kişi telsiz kullanıyor artıkö

    Çok sıkılıyom
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    DeadSoul bunu yazdı:
    -----------------------------

     Olgunisik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangi amaçla kullanacaksın? Beklentilerin nedir?


    -----------------------------

    Dağda,ormanlık alanlarda vs. işe yarayacak.

     


    -----------------------------

    Telsiz aselsan tavsiye ederim, dürbün olarak seeker power wiev var bende, gece görüşü olanları bir araştır bende normali var çok memnunum.

    1000 metreye 90 metre falan.

    Yabancı siteleri bir araştır bu dürbünlerde çok gelişti kayıtlı lcd'li cartlı curtlu bir ton modeli var artık.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Gece görüşlüyü niye yasaklıdarki avcılık için falan mı hey allah neyse,telsiz ormanlık arazide kullanılacak ses gidip gelmesi vs. olur mu ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    ya bende uçakların telsiz konuşmalarını dinlemek için bi telsiz almayı düşünüyorum. Sadece dinleme özelliği olsa yeter..amatör telsizcilik sertifikası falan ister mi sadece dinleme amaçlı bişey

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    Telsizin nerede kullanılıdığı önemli değil sonuçta   çok uzun mesafelere hitap ediyor bu yüzden kullana izni olmayanların kullanması yasaktır...ancak Telsiz belgesi olan birinin gözetimi altıında ve kullnılabilir...  Telsiz  kullanma belgesiyse il emiyet müdürlüklerinden alınan izinler ve  belli  bantlardan özel şirketlerden alınan frekanslard aralıklarında kullanılabiliyor... Birde amatör telsizciler katagorisinde kullanılabiliyor bu katagoriyede Kıyı emniyeti bu kesimi denetliyor. yılın belli tarihlerinde amatör telsizçilik sınavları oluyor bu sınavları  başaranlara 10 yıllığına amatör telsiz belgesi veriliyor böylece kişini kendi çağrı kodu oluyor ve  başlı başına her yerdre Telsiz kullnama hakkına sahip oluyor....

     

    uygun bir telsiz bulursam ben de alacam Benim amatör Telsiz kullnma belgem var...

    ben daha  çok Amatör bir telsiz almayı düşünüyorum böylece  istediğim bütün bantları kullana bilirim..

    sanırım  profesyonellerde belli frekans bantları kayıtlı onların dığına çıkılmıyor ( biraz fazla ara verdim sanırım bu yüzden yeni  tarz profesyonelleri nasıl  tam olarak bilemiyoru )...


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bende var tum frekanslar acik 250 liraya vereyim
Toplam Hit: 1060 Toplam Mesaj: 10